СОЦІАЛЬНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ В ІНФОРМАЦІЙНУ ЕРУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2412-2157.19.10020Ключові слова:
мовленнєва культура, Інтернет, інформаційно-комунікаційні технології, міжособистісне спілкування, інформаційна ераАнотація
У статті здійснюється філософський аналіз основних соціокультурних факторів, які суттєво впливають на зміни мовленнєвої культури соціуму в умовах застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесах спілкування.Посилання
Попкова Н. В. Философия техносферы. Изд. 2-е. / Н. В. Попкова. – М.: Книжный дом «ЛИБРОКОМ», 2009. – 344 с.
Дери М. Скорость убегания: киберкультура на рубеже веков / Марк Дери. – М.: АСТ МОСКВА, 2008. – 478 с.
Дротянко Л. Г. Трансформація комунікативної функції
мови в добу інформатизації // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Філософія. Культурологія: Збірник наукових праць. – Вип. 2(16). – К. НАУ, 2012. – С.5-9.
Бугайски М. Язык коммуникации / Мариан Бугайски. – Х.: Изд-во «Гуманитарный Центр», Артеменко Э. Г., 2010. – 544 с.
Иваненко Е. А., Корецкая М. А., Савенкова Е. В. Созвездие Горгоны (эссе об эффектах медиа) / Е. А. Иваненко, М.А. Корецкая, Е. В. Савенкова. – СПб: Алетейя, 2012. – 328 с.
Карасик В. И. Языковая кристаллизация смысла / В. И. Карасик. – М.: Гнозис, 2010. – 351 с.
Юдина Т. В. Универсальные и специфические характеристики Интернета как формы коммуникации // Язык средств массовой информации / Т. В. Юдина. – М.: Академический Проект; Альма Матер, 2008. – С.654-658.
Володина М. Н. Язык СМИ – основное средство воздействия на массовое сознание // Язык средств массовой информации / М. Н. Володина. – М.: Академический Проект; Альма Матер, 2008. – С.6-24.