УМОВИ КОМПЕТЕНТНОЇ РОБОТИ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ В СИСТЕМІ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-823.1.19322

Ключові слова:

обдарованість, обдарована особистість, педагог, обдаровані діти, система підготовки педагогів, психологічна готовність педагога

Анотація

У статті поданий аналіз основних підходів щодо проблеми підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю; розкриваються характеристики системоутворювальних факторів побудови системи підготовки педагогічних кадрів до навчання і виховання обдарованих дітей; визначаються базові складові їх психолого-педагогічної готовності до розвитку обдарованості.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-18

Номер

Розділ

Статті