ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАГІСТРІВ ПСИХОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-823.1.19299Ключові слова:
магістри психології, міждисциплінарна освіта, позааудиторна діяльність, саморозвиток, фахові компетентностіАнотація
У статті досліджено підходи до формування професійних компетентностей магістрів психології у відповідності до вимог сучасної вищої освіти України та міжнародних стандартів. Обґрунтовано важливість підготовки висококваліфікованих фахівців, які здатні працювати в динамічному соціально-економічному середовищі, де особливу роль відіграє поєднання теоретичних знань і практичних навичок. Основною метою дослідження є теоретичний аналіз Стандарту вищої освіти за спеціальністю «Психологія» для магістрів та рекомендацій Європейської Федерації асоціацій психологів (EFPA) щодо європейської сертифікації (EuroPsy), з акцентом на визначення ключових фахових компетентностей у магістрів практичної психології.