ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ «ТЕХНОЛОГІЇ»

Автор(и)

  • Віта Віталіївна Павленко Житомирський державний університет імені Івана Франка https://orcid.org/0000-0001-8528-4054
  • Анна Володимирівна Павленко Житомирський державний університет імені Івана Франка

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-823.1.17514

Ключові слова:

проблемне навчання, проблемна ситуація, технології, проблемне викладання, проблемне учіння

Анотація

У статті розглянуто процес організації проблемного навчання в сучасній українській школі. Виділено загальні та спеціальні функції проблемного навчання. Розглянуто особливості застосування проблемних ситуацій учнів під час уроків «Технології».

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-29

Номер

Розділ

Статті