Особливості сприйняття динамічної візуальної реклами на транспорті

Автор(и)

  • S. Gladkih (Bulka)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.6.9962

Ключові слова:

Візуальна реклама на транспорті, зорове сприйняття, динаміка, шрифт.

Анотація

Систематизовано зорове сприйняття візуальної реклами на транспорті (ВРТ) по сприйняттю часу, простору та руху. Проаналізовано стилі шрифтів у ВРТ, які в основному використовуються при створенні рекламного повідомлення. Визначено особливості сприйняття змісту ВРТ, враховуючи співвідношення візуалізації художнього образу до тексту рекламного повідомлення на борту транспортного засобу.

Посилання

Avramenko D. Dizayn sovremennoy naruzhnoy reklamyi v Ukraine: printsipyi formoobrazovaniya: dis. ... Kand .. iskusstvovedeniya: 17.00.07 / Avramenko Dmitriy Konstantinovich. - H., 2012. - 165 s.

Geraschenko L. Psihoanaliz i reklama / l Geraschenko - M.: Diagramma, 2006. - 87s.

Gusarov Yu. Menedzhment reklamyi: Uchebnoe posobie / Yu. Gusarov. - M.: Ekonomika, 2009. - 527 s.

Zazyikin V. Psihologiya v reklame / V. Zazyikin. - M.: Data Strom, 1992. - 63s.

Kudin P.A. Psihologiya vospriyatiya i iskusstvo plakata / P. A. Kudin, B.F. Lomov, A.A. Mitkin. - Moskva: Plakat, 1987. - 208 s.

Kuznetsova I.A. K voprosu o sredstvah dizayn - proektirovaniya vizualnoy reklamyi na transporte v Ukraine / Tehnicheskaya estetika i dizayn: Sb. nauk. pr. - M .: KNUBA, 2012. - VIP.11. - S.85-89.

Kuznetsova I.A. K voprosu o modelirovanii dinamiki vizualnogo vospriyatiya ob'ektov dizayna, dekorativno-prikladnogo i izobrazitelnogo iskusstva / Geometricheskoe i kompyuternoe modelirovanie. Sb. nauk rabot. - Harkov: Hark. gos. universitet pitaniya i torgovli, 2007. - Vyip. 19.- S.97-111.

Logvinenko A. Chuvstvennyie osnovyi vospriyatiya prostranstva / A. Logvinenko - M.: Izdatelstvo moskovskogo universiteta, 1985. - 223s.

Kozubov G. Morfologiya nabornyih shriftov i hudozhestvennyie aspektyi ih sistemnogo formoobrazovaniya: dis. ... Kand .. iskusstvovedeniya: 17.00.05 / Kozubov Georgiy Ivanovich. - M., 1990. -185 s.

Melihov Yu.E.Dizayn v reklame / Yu. E. Melihov, P. A. Maluev. - M.: Zhurnal «Upravlenie personalom», 2006. - 208 s.

Rezepov I.Sh. Psihologiya reklamyi i PR: Uchebnoe posobie / I. Sh. Rezepov. - M.: Dashkov i K, 2008. - 224 s.

Sarkisyan O. A. Tranzitnaya reklama / A. A. Sarkisyan. - M .: NЬYu Toni, 2002. - 228 s.

Sidorov S.A. Psihologiya dizayna i reklamyi / S. A. Sidorov. - Minsk: Sovrem.shk., 2007. - 256 s.

Опубліковано

2014-12-17

Номер

Розділ

Статті