Особливості сприйняття динамічної візуальної реклами на транспорті
DOI:
https://doi.org/10.18372/2415-8151.6.9962Ключові слова:
Візуальна реклама на транспорті, зорове сприйняття, динаміка, шрифт.Анотація
Систематизовано зорове сприйняття візуальної реклами на транспорті (ВРТ) по сприйняттю часу, простору та руху. Проаналізовано стилі шрифтів у ВРТ, які в основному використовуються при створенні рекламного повідомлення. Визначено особливості сприйняття змісту ВРТ, враховуючи співвідношення візуалізації художнього образу до тексту рекламного повідомлення на борту транспортного засобу.Посилання
Avramenko D. Dizayn sovremennoy naruzhnoy reklamyi v Ukraine: printsipyi formoobrazovaniya: dis. ... Kand .. iskusstvovedeniya: 17.00.07 / Avramenko Dmitriy Konstantinovich. - H., 2012. - 165 s.
Geraschenko L. Psihoanaliz i reklama / l Geraschenko - M.: Diagramma, 2006. - 87s.
Gusarov Yu. Menedzhment reklamyi: Uchebnoe posobie / Yu. Gusarov. - M.: Ekonomika, 2009. - 527 s.
Zazyikin V. Psihologiya v reklame / V. Zazyikin. - M.: Data Strom, 1992. - 63s.
Kudin P.A. Psihologiya vospriyatiya i iskusstvo plakata / P. A. Kudin, B.F. Lomov, A.A. Mitkin. - Moskva: Plakat, 1987. - 208 s.
Kuznetsova I.A. K voprosu o sredstvah dizayn - proektirovaniya vizualnoy reklamyi na transporte v Ukraine / Tehnicheskaya estetika i dizayn: Sb. nauk. pr. - M .: KNUBA, 2012. - VIP.11. - S.85-89.
Kuznetsova I.A. K voprosu o modelirovanii dinamiki vizualnogo vospriyatiya ob'ektov dizayna, dekorativno-prikladnogo i izobrazitelnogo iskusstva / Geometricheskoe i kompyuternoe modelirovanie. Sb. nauk rabot. - Harkov: Hark. gos. universitet pitaniya i torgovli, 2007. - Vyip. 19.- S.97-111.
Logvinenko A. Chuvstvennyie osnovyi vospriyatiya prostranstva / A. Logvinenko - M.: Izdatelstvo moskovskogo universiteta, 1985. - 223s.
Kozubov G. Morfologiya nabornyih shriftov i hudozhestvennyie aspektyi ih sistemnogo formoobrazovaniya: dis. ... Kand .. iskusstvovedeniya: 17.00.05 / Kozubov Georgiy Ivanovich. - M., 1990. -185 s.
Melihov Yu.E.Dizayn v reklame / Yu. E. Melihov, P. A. Maluev. - M.: Zhurnal «Upravlenie personalom», 2006. - 208 s.
Rezepov I.Sh. Psihologiya reklamyi i PR: Uchebnoe posobie / I. Sh. Rezepov. - M.: Dashkov i K, 2008. - 224 s.
Sarkisyan O. A. Tranzitnaya reklama / A. A. Sarkisyan. - M .: NЬYu Toni, 2002. - 228 s.
Sidorov S.A. Psihologiya dizayna i reklamyi / S. A. Sidorov. - Minsk: Sovrem.shk., 2007. - 256 s.