Архітектурна модернізація шкіл-інтернатів для дітей з порушенням зору

Автор(и)

  • A. A. Nazaruk Kharkiv National Academy of Municipal Economy, im. AN Beketova, Kharkov
  • O. V. Mironenko Kharkiv National Academy of Municipal Economy, im. AN Beketova, Kharkov

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.4.6288

Ключові слова:

Діти-інваліди, архітектурне середовище, місто.

Анотація

У даній статті зроблена спроба виявити основні риси шкіл-інтернатів для сліпих дітей, виходячи із специфіки дефекту. Пропонуються рекомендації, що сприяють вирішенню проблеми дослідження.

Біографії авторів

A. A. Nazaruk, Kharkiv National Academy of Municipal Economy, im. AN Beketova, Kharkov

Nazaruk A.A., Kharkiv National Academy of Municipal Economy, im. AN Beketova, Kharkov, Ukraine

O. V. Mironenko, Kharkiv National Academy of Municipal Economy, im. AN Beketova, Kharkov

Mironenko O.V., PhD. architect., Kharkiv National Academy of Municipal Economy, im. AN Beketova, Kharkov, Ukraine

Посилання

Byurklen K. Psihologiya slepyih. – M., 1934

Vyigotskiy L.S. Slepoy rebenok / Sobr. soch. v 6-ti tt. T.5., M., 1983

Komarov K. Sovremennyie printsipyi arhitekturnogo resheniya shkol dlya detey s narusheniyami zreniya /Ukrainskaya Akademiya Iskusstva: Issledovatelskie i nauchno-metodicheskie rabotyi. K., 2010, Vyipusk 17. S. 359-369

Litvak A.G. Psihologiya slepyih i slabovidyaschih: ucheb. posobie / A.G.Litvak ; Ros. gos. ped. un-t im. A.I.Gertsena. - SPb. : Izd-vo RGPU, 1998. - 271 s.

Sokol D. Extra Sensory Perception // Schools of the 21st century. – 2007

Sokol David. Case study: Hazelwood School, Glasgow, Scotland, Gordon Murray Alan Dunlop Architects // Schools of the 21st century. – 2007

Anchor Center for Blind Children [Elektronnyiy resurs] – rezhim dostupa http://www.anchorcenter.org – zagolovok z ekranu.

G. Bruce Stratton Architects [Elektronnyiy resurs] – rezhim dostupa http://www.strattonarchitects.com – zagolovok z ekranu.

Опубліковано

2013-12-25

Як цитувати

Nazaruk, A. A., & Mironenko, O. V. (2013). Архітектурна модернізація шкіл-інтернатів для дітей з порушенням зору. Теорія та практика дизайну, (4), 113–120. https://doi.org/10.18372/2415-8151.4.6288

Номер

Розділ

Статті