Архітектурна модернізація шкіл-інтернатів для дітей з порушенням зору
DOI:
https://doi.org/10.18372/2415-8151.4.6288Ключові слова:
Діти-інваліди, архітектурне середовище, місто.Анотація
У даній статті зроблена спроба виявити основні риси шкіл-інтернатів для сліпих дітей, виходячи із специфіки дефекту. Пропонуються рекомендації, що сприяють вирішенню проблеми дослідження.Посилання
Byurklen K. Psihologiya slepyih. – M., 1934
Vyigotskiy L.S. Slepoy rebenok / Sobr. soch. v 6-ti tt. T.5., M., 1983
Komarov K. Sovremennyie printsipyi arhitekturnogo resheniya shkol dlya detey s narusheniyami zreniya /Ukrainskaya Akademiya Iskusstva: Issledovatelskie i nauchno-metodicheskie rabotyi. K., 2010, Vyipusk 17. S. 359-369
Litvak A.G. Psihologiya slepyih i slabovidyaschih: ucheb. posobie / A.G.Litvak ; Ros. gos. ped. un-t im. A.I.Gertsena. - SPb. : Izd-vo RGPU, 1998. - 271 s.
Sokol D. Extra Sensory Perception // Schools of the 21st century. – 2007
Sokol David. Case study: Hazelwood School, Glasgow, Scotland, Gordon Murray Alan Dunlop Architects // Schools of the 21st century. – 2007
Anchor Center for Blind Children [Elektronnyiy resurs] – rezhim dostupa http://www.anchorcenter.org – zagolovok z ekranu.
G. Bruce Stratton Architects [Elektronnyiy resurs] – rezhim dostupa http://www.strattonarchitects.com – zagolovok z ekranu.










