Фірмовий стиль кафе «Ангкор бар»
DOI:
https://doi.org/10.18372/2415-8151.4.6251Ключові слова:
Фірмовий стиль, логотип, композиція, рекламно-графічний комплекс, зовнішня реклама.Анотація
Робота присвячена розробці рекламно-графічного комплексу для тематичного кафе «Ангкор бар». Проведено порівняльний аналіз кафе - конкурентів, створено композиційне рішення логотипу. Розглянуто основні етапи розробки атрибутів фірмового стилю, обговорені питання установки зовнішньої реклами в міському середовищі.Посилання
Kambodzha - istoricheskiy sayt [Elektronnyiy resurs] / Rezhim dostupa k saytu: http://allcambodia.ru/istoriya-cambodia.html. /– zagolovok s ekranu.
Golovleva E. L. Osnovyi reklamyi. / E.L. Golovleva. - M.: Moskovskiy Gumanitarnyiy institut. 2005. - 128s.
Dzikevich S.A. Estetika reklamyi. - M.: Gardariki. 2004. - 232s.
Runge V.F., Senkovskiy V.V. Osnovyi teorii metodologii dizayna. - M.: M3-Press. 2003. - 253s.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-12-25
Номер
Розділ
Статті