Фірмовий стиль кафе «Ангкор бар»

Автор(и)

  • I. B. Abbasov Taganrog Technological Institute of Southern Federal University, Taganrog
  • V. V. Grivtsov Taganrog Technological Institute of Southern Federal University, Taganrog
  • E. D. Moiseeva Taganrog Technological Institute of Southern Federal University, Taganrog

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.4.6251

Ключові слова:

Фірмовий стиль, логотип, композиція, рекламно-графічний комплекс, зовнішня реклама.

Анотація

Робота присвячена розробці рекламно-графічного комплексу для тематичного кафе «Ангкор бар». Проведено порівняльний аналіз кафе - конкурентів, створено композиційне рішення логотипу. Розглянуто основні етапи розробки атрибутів фірмового стилю, обговорені питання установки зовнішньої реклами в міському середовищі.

Біографії авторів

I. B. Abbasov, Taganrog Technological Institute of Southern Federal University, Taganrog

Abbasov I.B., Dr. Sc., Associate Professor, Taganrog Technological Institute of Southern Federal University, Taganrog, Russia

V. V. Grivtsov, Taganrog Technological Institute of Southern Federal University, Taganrog

Grivtsov V.V., Dr. Sc., Associate Professor, Taganrog Technological Institute of Southern Federal University, Taganrog, Russia

E. D. Moiseeva, Taganrog Technological Institute of Southern Federal University, Taganrog

Moiseeva E.D., Taganrog Technological Institute of Southern Federal University, Taganrog, Russia

Посилання

Kambodzha - istoricheskiy sayt [Elektronnyiy resurs] / Rezhim dostupa k saytu: http://allcambodia.ru/istoriya-cambodia.html. /– zagolovok s ekranu.

Golovleva E. L. Osnovyi reklamyi. / E.L. Golovleva. - M.: Moskovskiy Gumanitarnyiy institut. 2005. - 128s.

Dzikevich S.A. Estetika reklamyi. - M.: Gardariki. 2004. - 232s.

Runge V.F., Senkovskiy V.V. Osnovyi teorii metodologii dizayna. - M.: M3-Press. 2003. - 253s.

Опубліковано

2013-12-25

Номер

Розділ

Статті