Дуалістична природа пастелі: художні та технічні властивості у підготовці дизайнерів
DOI:
https://doi.org/10.18372/2415-8151.2.6037Ключові слова:
Пастель, рисунок, живопис.Анотація
В статті розглядається розвиток і становлення технікипастелі як окремого виду художньої творчості в контексті європейської культури і використання її технічних можливостей в навчальному процесі підготовки фахівців у галузі дизайну.
Посилання
Alpatov M.V. Hudozhestvennyie problemi iskusstva Drevney Gretsii / M.V. Alpatov. – M.: 1987.
Gill M. Garmoniya tsveta. Pastelnyie tona / M. Gill. –M.: AST, Astrel, 2004. – 108 s.
Ognenko N.A. Pastel. Podrobnyiy prakticheskiy kurs / N.A. Ognenko. –M.: Mir knigi, 2010. – 96 s.
Smirnova I.A. Pam’yatniki mirovogo iskusstva. Iskusstvo Italii kontsa HSh – HV vekov / I. A. Smirnova. – M.: 1987.
Kak risovat pastelyu. Perevod s ispanskogo N.Vrublevskoy, –M.: Astrel, 2003. – 32 s. il.
Yanson H.V., Yanson E.F. Osnovyi istorii iskusstv / H.V. Yanson, E.F., Yanson. – SPb.: AOZT «Ikar», 1996. – 512 s.
Kamenev E. Tvoya palItra (Elektronnaya kniga) www.diagram.com.ua/librery/ziu/ziu.php?row=7
Moiseeva A.A. Obuchenie iskusstvu pastelnoy grafiki kak faktor povyisheniya effektivnosti podgotovki studentov na fakultetah izobrazitelnogo iskusstva – Izo/mgou.ru/articles/27a.doc
Hudozhestvennyiy sovet. Pastel [Elektronnyiy resurs]/ P.g:slvm.ru/pastel.htm