Реклама модного костюму як специфічний канал комунікації

Автор(и)

  • N. V. Mirgorodska Kherson National Technical University of Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.1.5973

Ключові слова:

Мода, функції костюма і моди, теорія комунікації.

Анотація

В публікації проаналізовано загальні характеристики явища модного костюму. Означено особливості його використання в рекламі як специфічному каналі комунікації.

Біографія автора

N. V. Mirgorodska, Kherson National Technical University of Ukraine

Mirgorodska N.V., a graduate student Kherson National Technical University of Ukraine

Посилання

Davyidova V.V. Kostyum v prostranstve kulturyi / Virtualnoe prostranstvo kulturyi // Materialyi nauchnoy konferentsii. - SPb .: Sankt-Peterburgskoe filosofskoe obschestvo, 2000. - S. 191-195.

Kositskaya F.L. Katalog modyi kak simfoniya diskursov / Seriya: Gumanitarnyie nauki (filologiya) // Vestnik TGPU, 2006. Vyipusk 9 (60). - S. 35-40.

Grusman M.V. Moda kak fenomen kulturyi i sredstvo sotsiokulturnoy kommunikatsii: Av-t. dis. ... Kand. kulturologii: 24.00.01 - teoriya i istoriya kulturyi / M.V. Grusman. Sankt-Peterburg, 2010.

Pocheptsov G. Teoriya kommunikatsii / G. Pocheptsov. - M .: Iz-vo «Vakler», 2001. - 654 s.

Sharov K.S. Moda ot antichnosti do HH veka: igra v protivostoyanie gendernyih strategiy / Seriya 7. filosofiya // Vestnik Moskovskogo universiteta. - # 3. - 2006. - S. 107-128.

Опубліковано

2012-12-25

Номер

Розділ

Статті