Реклама модного костюму як специфічний канал комунікації
DOI:
https://doi.org/10.18372/2415-8151.1.5973Ключові слова:
Мода, функції костюма і моди, теорія комунікації.Анотація
В публікації проаналізовано загальні характеристики явища модного костюму. Означено особливості його використання в рекламі як специфічному каналі комунікації.Посилання
Davyidova V.V. Kostyum v prostranstve kulturyi / Virtualnoe prostranstvo kulturyi // Materialyi nauchnoy konferentsii. - SPb .: Sankt-Peterburgskoe filosofskoe obschestvo, 2000. - S. 191-195.
Kositskaya F.L. Katalog modyi kak simfoniya diskursov / Seriya: Gumanitarnyie nauki (filologiya) // Vestnik TGPU, 2006. Vyipusk 9 (60). - S. 35-40.
Grusman M.V. Moda kak fenomen kulturyi i sredstvo sotsiokulturnoy kommunikatsii: Av-t. dis. ... Kand. kulturologii: 24.00.01 - teoriya i istoriya kulturyi / M.V. Grusman. Sankt-Peterburg, 2010.
Pocheptsov G. Teoriya kommunikatsii / G. Pocheptsov. - M .: Iz-vo «Vakler», 2001. - 654 s.
Sharov K.S. Moda ot antichnosti do HH veka: igra v protivostoyanie gendernyih strategiy / Seriya 7. filosofiya // Vestnik Moskovskogo universiteta. - # 3. - 2006. - S. 107-128.