ОБРАЗНО-СИМВОЛІЧНІ ЗАСОБИ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ІДЕЇ ГЛОБАЛЬНОЇ СОЛІДАРНОСТІ ТА СПІВПРАЦІ В АЙДЕНТИЦІ БРЕНДУ
DOI:
https://doi.org/10.32782/2415-8151.2025.35.55Ключові слова:
графічний дизайн, айдентика бренду, образно-символічні засоби, ініціатива «Один пояс, один шлях», співпраця, інклюзивність, імідж бренду, стратегія дизайнуАнотація
Мета дослідження: виявити образно-символічні засоби у розробці айдентики та у створенні іміджу бренду в контексті цінностей міжнародної ініціативи Китаю «Один пояс, один шлях». Методологія. Дослідження було проведено з використанням поєднання теоретичних розвідок і практики дизайну. Теоретичне дослідження використовується для того, щоб зрозуміти, як існуючі бренди відображають цінності Ініціативи «Один пояс, один шлях» у практичному застосуванні. Дизайн-практика ґрунтується на аналізі кейсів для подальшої перевірки та вдосконалення запропонованої стратегії дизайну іміджу бренду, отже, були використані методи аналізу, синтезу, порівняння та обробки інформації. Результати. Було виявлено, що дизайн іміджу бренду, який відповідає основним цінностям ініціативи «Один пояс, один шлях», може значно підвищити впізнаваність і репутацію бренду у відповідних країнах і регіонах. Включення цінностей співпраці, інклюзивності та спільного зростання в якості основних елементів дизайну не тільки посилює емоційний зв'язок між брендом і цільовою аудиторією, а й сприяє взаєморозумінню і повазі в крос-культурному контексті. Обґрунтовано та запропоновано нові перспективи та ідеї щодо дизайну іміджу бренду, який має відігравати певну роль у донесенні цінностей ініціативи «Один пояс, один шлях», формуванні лояльності до бренду та сприянні міжкультурному спілкуванню і взаєморозумінню. Наукова новизна. У дослідженні пропонується стратегія дизайну, що відповідає основним цінностям, яка надає нові ідеї та напрямки для розвитку брендів на глобальному ринку. Запропоновані в цьому дослідженні стратегії дизайну мають не лише теоретичну цінність, але й важливе практичне значення і можуть стати науково обґрунтованими практичними рекомендаціями та орієнтирами для глобальних брендів. Практична значущість. Дослідження сприятиме міжкультурній комунікації та взаєморозумінню між аудиторіями в країнах і регіонах уздовж «Поясу і шляху», а також сприятиме зміцненню взаєморозуміння і поваги в різних культурних контекстах. Обґрунтовано і запропоновано дизайн-рішення для натхнення та просування глобального співробітництва брендів задля економічного процвітання та культурних обмінів.
Посилання
Akbar S.S. et al. The influence of product quality, product design, brand image on realme smartphone purchase decisions. Journal of Digital Marketing and Halal Industry, 2021. 3(2), pp. 121–132. https://doi.org/10.21580/jdmhi.2021.3.2.9331.
Bhoothalingam R. The Silk Road as a global brand. China Report, 2016. 52(1), pp. 45–52. https://doi.org/10.1177/0009445515613869.
Brauteseth B. L., Banik, D. Transplanting China's ecological civilization to the Belt and Road Initiative: What will it take? Journal of international development, 2022.
(4), p. 639–654. URL: https://www.researchgate.net/publication/363361427_Transplanting_China's_ecological_civilization_to_the_Belt_and_Road_Initiative_What_will_it_take
Calabrese L., Jenkins R., Lombardozzi, L. The Belt and Road Initiative and dynamics of structural transformation. The European Journal of Development Research, 2024. 36, p. 515–547. URL: https://link.springer.com/article/10.1057/s41287-024-00644-x
COSCO Logo. URL: https://www.anywayshipping.com/news/items/362.html
Chen H., Zhou N., Liu J. Brand image design strategies of Chinese enterprises in the Belt and Road countries. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2020. 32(3), p. 547–565.
Gallelli B., Ghiretti F. The Belt and Road initiative in Italy: Five case studies. Bern: Peter Lang International Academic Publishers, 2023.168 р. URL: https://www.peterlang.com/document/1321488
George D. 'From Analysis to Design: Visual Communication in the Teaching of writing,' College Composition and Communication, 2002. 54(1), pp. 11–39. https://doi.org/10.58680/ccc20021473.
Guo H. Big Earth Data in Support of the Sustainable Development Goals (2022)—The Belt and Road. Singapore: Springer Nature, 2024. URL: http://www.cbas.ac.cn/en/publications/reports/202409/P0202409245557-89851950.pdf
Gupta Sahil and Gupta Sharad. Mindful effect of User-Centered design on brand image and brand equity. URL: https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=3907453.
Hu X., Ma X., Ma C., Lv H. The geoscience knowledge system, ontology and knowledge graph for data-driven discovery: Preface, Di xue qian yuan, 2023. 14 (5), p. 101592–333. URL: https://www.researchgate.net/publication/369573170_The_geoscience_knowledge_system_ontology_and_knowledge_graph_for_data-driven_discovery_Preface
Huawei Helps Operators Achieve Business Success in the Digital Age, China, 2024. URL: https://www.huawei.com/cn/news?page=2
Huawei's City Intelligence Body Creates New Look for County Smart Cities, China, 2022. URL: https://iphoneyun.com/newsinfo/4402005.html
Huawei Helps Operators Achieve Business Success in the Digital Age, China, 2024. URL: https://www.huawei.com/cn/news?page=
Iskandar M.S., Sholihat, K.Y. Role of web design for image brand toward business. IOP Conference Series Materials Science and Engineering, 2018. 407 p. 012050. https://doi.org/10.1088/1757-899x/407/1/012050.
Jiang L., Zhang G., Zhang H. The role of the Belt and Road Initiative: New opportunity for Chinese exporters? World economy, 2023. 46 (6), p. 1609–1647. URL: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/twec.13353
Khoo L. C., Datta A. Perspectives of global and Hong Kong's media on China's Belt and Road Initiative, 2023. URL: https://arxiv.org/abs/2312.17013
Kuaishou Logo. URL: https://mp.weixin.qq.com/s/DtEXkpSM-QqqeiwqKtBBXQ
Lee H., Lee C., Wu C. Brand image strategy affects brand equity after M&A. European Journal of Marketing, 2011. 45(7/8), pp. 1091–1111. https://doi.org/10.1108/03090561111137624.
Li H. 2021. Visual Communication design of digital media in digital advertising. Journal of Contemporary Educational Research, 2021. 5(7), pp. 36–39. https://doi.org/10.26689/jcer.v5i7.2312.
Li Q. Shaolin cultural brand under the background of the belt and road initiative. https://dvkjournals.in/index.php/jd/article/view/3518.Yang J., Guo L. Digital technology and brand image design in the context of the Belt and Road Initiative. Journal of Global Marketing, 2022. 35(2), p. 187–204.
O’Connor Z. Colour, contrast and gestalt theories of perception: The impact in contemporary visual communications design. Color Research & Application, 2013. 40(1), pp. 85–92. https://doi.org/10.1002/col.21858.
Wang X., Xiao J., Xian, D. Research on Chinese Brand Building of Major Projects under the Background of the Belt and Road, ICCREM 2021, pp. 216–223. https://doi.org/10.1061/9780784483237.026.
Yu G. et al. Innovative application of new media in visual communication design and resistance to innovation. Frontiers in Psychology, 2022. 13. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.940899.
Yuan, P., Krotova T. Visual and graphic tools for effective communication in the context of the values of china’s belt and road international initiative. Art And Design, 2023(2), pp. 72–82. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2023.2.7.
Yudhanto, S.H., Risdianto, F. and Artanto, A.T. Cultural and communication approaches in the design of visual communication design works. Journal of Linguistics Culture and Communication, 2023. 1(1), pp. 79–90. https://doi.org/10.61320/jolcc.v1i1.79-90.
Zhang H. The optimized development of China's service industry in the “Belt and Road” regional value chain: A social network analysis, The American journal of economics and sociology, 2024. 83 (1), p. 293–323. URL: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/ajes.12548
Zhang X., Li H., Wang J. Cultural adaptability in cross-cultural brand image design: A study on the Belt and Road Initiative. Journal of International Marketing, 2019. 27(2), p. 147–166.










