Напівавтоматичне моделювання комбінованих вітражів

Автор(и)

  • Андрій Олександрович Петрушевський Державний університет інфраструктури і технологій, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-4199-2179

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.25.16798

Ключові слова:

вітражне полотно, проєктування, комп’ютерні технології, напівавтоматичний, алгоритм

Анотація

Досліджується можливість формування алгоритму, що дозволяє створювати комп’ютерні прєкти вітражних полотен напівавтомвтизованим засобом.
Мета. Сформувати алгоритм дій на основі класичної вітражної технології спеціалізованими засобами комп’ютерного моделювання для створення проекту комбінованого вітражного полотна.
Методологія. У дослідженні використано наступні методи:
1) аналітичний метод, за допомогою якого була проаналізована література;
2) теоретико-концептуальний метод, який дав змогу визначити умови, необхідні для впровадження IT-технології в культурно-мистецьку практику;
У дослідженні використовувались методи комп’ютерного моделювання та аналізу, що дозволило підвищити точність результатів.
Результати. Розроблено основні інструменти та алгоритм їх використання, необхідні для створення професійного проєкту комбінованого вітражного полотна.
Наукова новизна. Полягає у створенні концепції нових комп’ютерних інструментів та алгоритму їх використання, спрямованого на покращення якості створення проєктів вітражних проектів та прискорення робочого процесу.
Практична значущість. Цей алгоритм та зазначений в статті інструментарій може бути корисним при створенні комп’ютерного програмного забезпечення, призначеного для проєктування вітражних полотен.

Біографія автора

Андрій Олександрович Петрушевський, Державний університет інфраструктури і технологій, м. Київ, Україна

кандидат технічних наук, доцент кафедри інформаційних технологій та дизайну

Посилання

Baxter M. (2006). Comparing glass compositional analyses, E.: Edinburgh Archaeometry. 48/3, 399–414 p.

Banu-Demergian I.T. Paduraru C.I Stefanescu G. A. New Representation of Two-Dimensional Patterns and Applications to Interactive Programming. Fundamentals of Software Engineering. 183-198 pp.

Boltyanski V., Martini H., Soltan P. (1997) Excursions into Combinatorial Geometry. N .Y.: Springer, 127 p.

Bruks S. (2006). Visualization and ComputerVisualization and Computer Graphics. Brooks is with the Faculty of Computer Science, Dalhousie University, 1547 – 1558 p.

Dragonfly Software. [Electronic resource]. – Available at: www/URL: http://www.dfly.com/tutorial/

Gallagher М., Richard S. (1995). Computer Visualization: Graphics Techniques for Scientific and Engineering Analysis. M.: CRC Press, 336 р.

Kim J., Pellacini F. (2002). Jigsaw image mosaics. N Y.: ACM Press, 2002, 657–664 p.

Krizhevsky, A., Sutskever, I., Hinton, G.E. (2012) Imagenet classification with deep convolutional neural networks. In: Advances in Neural Information Processing Systems, 1097–1105 pp.

Mark, W.R., McMillan, L., Bishop, G. (1997) Post-rendering 3D warping. In: Proceedings of the 1997 Symposium on Interactive 3D Graphics, pp. 7–16. ACM

Petrushevsky A. Computer technology of two-dimensional stained glass design. Technical aesthetics and design. Vol. 10. - K.: KNUBA, 2012. 176−180 p.

Setlur V., S. Wilkinson (2006). N Y. : Advances in Computer Graphics, 4035, 2006. 682– 691 р.

Swain M., Ballard D. (1991). Color indexing International Journal on Computer Vision 7, 11–32 р.

Mesquita D., Walter M.(2020) Synthesis and Validation of Virtual Woodcuts Generated with Reac

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-28

Номер

Розділ

02 Культура і мистецтво