Особливості озеленення і благоустрою дитячих відкритих просторів
DOI:
https://doi.org/10.18372/2415-8151.21.15060Ключові слова:
Дитячі відкриті простори, Школа, Благоустрій території, Дитина, Асортимент рос-лин, Система озеленення, Дитячий садок, Функціональне наповнення, КолірАнотація
В даній статті охарактеризовано озелення як елемент благоустрою та функціонального наповнення дитячих ігрових майданчиків з використанням декоративних деревних, чагарникових порід та квітучих трав’янистих рослин.
Метою є показати важливість правильної організації простору, де дитина буде рости, розвиватися та вззамодіяти з навколишнім світом.
Виявлено особливості зонування відкритого простору біля дитячих навчальних установ. Доведено, що при проектуванні ігрових зон та зон розвитку важливо врахувати санітарно-гігієнічні норми, декоративність та естетику рослинних угруповань.
Встановлено вимоги до підбору асортименту деревних листяних та хвойних видів, квіткових трав’янистих рослин.
Показано відмінності в озелененні територій дошкільних закладів освіти та шкіл.
Описано принципи ландшафтного проектування ігрових майданчиків. Оцінено вплив забарвлення оточуючого середовища на психіку дитини та показано, як вибір улюбленного кольору змінюється з віком у дівчаток та хлопчиків.
Зроблено висновок, що різноманітність сортів і порід рослин - дуже важливий аспект в озелененні дитячих просторів. Доведено, що вони несуть не тільки декоративну функцію, але й являються важливим компонентом у формуванні світовідчуття дитини.
Показано, яким чином треба створювати простір, щоб він допомагав виховувати працьовитість, дбайливе і раціональне ставлення до природи