Компонентно-елементні маркери жіночності в костюмах українських дизайнерів
DOI:
https://doi.org/10.18372/2415-8151.14.13462Ключові слова:
Колекції одягу, костюм, жіночність, дизайн-проектування, українські дизайнери, Ukrainian Fashion Week, маркери жіночності, елементи костюму, одяг, аксесуари, взуття.Анотація
В статі висвітлено проблематику відображення жіночності в костюмі українських дизайнерів. Запропоновано використання характерних елементів костюму в якості маркерів жіночності в межах трьох основних предметно-елементних груп (одяг, аксесуари, взуття). На основі зібраного фотографічного матеріалу сформовано емпіричну базу дослідження, яку наочно представлено в емпіричній матриці індикації маркерів жіночності костюму українських дизайнерів. Проаналізовано колекції жіночого одягу українських дизайнерів, представлених на Ukrainian Fashion Week з 2010 по 2017 рр., з використанням жіночних елементів костюму, та індиковано їх як маркери жіночності у системі костюму. Графічно представлено діаграми зустрічності жіночних предметів одягу, аксесуарів та взуття в межах кожної з груп. Визначено питому вагу кожного з елементів в загальній масі маркерів жіночності костюмів українських дизайнерів.Посилання
Клецина И.С. Психология гендерных отношений : автореф. дис. … д-ра психолог. наук : 19.00.05. С. П.-б., 2014. 39 с.
Ключко.И. Гендерная стереотипия в изучении актуальных социальных проблем // Общественные науки и современность. 2008. №6. C. 160-169.
Фридан Б. Загадка женственности. М.: Прогресс. Литера, 1994. 318 с.
Анделин Х. Очарование женственности. М.: Христианская Миссия, 2011. 104 с.
Барт Р. Система моды. Статьи по семиотике культуры. М.: Издательство им. Собашниковых, 2003. 512 с.
Тканко З.О. Мода в Україні ХХ ст.. Львів: Артос, 2105. 236 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2018-11-28
Номер
Розділ
Статті