Пріоритетні напрямки розвитку дизайну одягу та їх практичне застосування в умовах сьогодення

Автор(и)

  • A. Diachenko

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.13.12684

Ключові слова:

Кежуал, етнічний, дизайнерський та діловий одяг, індивідуальні потреби особистості.

Анотація

У статті розглянуто пріоритетні напрямки розвитку дизайну одягу на українському ринку моди. Визначено, що для української індустрії моди пріоритетними напрямками розвитку дизайну одягу є кежуал, етнічний, дизайнерський та діловий одяг. З’ясовано, що розвиток дизайну одягу можливий за умови якісного проведення примірок, презентацій, показів колекцій, співпраці зі ЗМІ, сполучення дизайнером обов’язків художника-модельєра і конструктора. Показано практичне застосування напрямків дизайну одягу в умовах сьогодення. Досліджуються пріоритетні напрями розвитку дизайнерської діяльності в Україні в умовах постіндустріального суспільства і державні чинники, що здатні вплинути на подальшу спрямованість дизайнерської діяльності; розглядається ряд істотних перешкод на шляху розвитку дизайну в Україні; визначаються основні завдання, які постають на шляху розвитку дизайнерської діяльності в Україні.

Посилання

Гардабхадзе І. А., Кротова Т. Ф. Сучасні тенденції у дизайні одягу та їх відображення в освітньому процесі // Вісник КНУКіМ, 2010. С. 39−46. Серія «Мистецтвознавство».

Зроблено в Україні: каталог українських виробників «Всі свої». [Електронний ресурс]. URL: https://madeinua.org/catalog/ (Дата звернення: 19.03.2017).

Чупріна Н. В. Сегментація ліній модного одягу в структурі індустрії моди // ВІСНИК ХДАДМ, 2014. № 1. С.33−37.

Чупріна Н. В. Аналіз модних продуктів як об’єктів індустрії моди. [Електронний ресурс]. URL:knutd.com.ua/publications/ (Дата звернення: 19.03.2017).

Яковенко М. Л. Дизайн як сучасна форма вираження естетичного початку в культурі // Філософія науки: традиції та інновації, 2009. № 1. С. 198−205.

Опубліковано

2017-05-25

Номер

Розділ

Статті