Розробка класифікації видів і принципів конструктивної реалізації функцій трансформації дитячого шкільного одягу і гардеробу
DOI:
https://doi.org/10.18372/2415-8151.13.12678Ключові слова:
Принципи трансформації, трансформація, шкільна форма, класифікація, конструктивна реалізація функцій.Анотація
В статті на основі аналізу існуючих зразків шкільної форми та інших видів асортименту дитячого одягу дітей молодшого шкільного віку визначено типові елементи трансформації та їх основні функції. На основі результатів аналізу встановлено відповідність між ними і базовими принципами трансформації, запропоновано класифікацію видів і принципів конструктивної реалізації функцій трансформації дитячого шкільного одягу і гардеробу, класифікацію елементів трансформації та схему типів та видів структурних зв’язків деталей і елементів шкільної форми, що підлягають трансформації.Посилання
Пашкевич К.Л. Конструювання дитячого одягу / К.Л. Пашкевич, Т.М. Баранова − К.: ПП НВЦ Профі, 2012. – 320 с.
Васильєва І.В. Розробка підходу до створення нових форм дитячого зимового одягу методами дизайн-проектування. / І.В. Васильєва // Теорія та практика дизайну. Технічна естетика. НАУ. – 2015. – №8. – С. 26-33.
Ніколаєва Т.І. Розробка моделей дитячого одягу на основі принципів біоніки та трансформації. / Т.І. Ніколаєва, К.Л. Процик, Л.В. Назарчук // Вісник КНУТД. – 2011. – № 2. – С.178-184.
Гайдук Л.М. Сучасні технології моделювання і художнього оздоблення одягу / Л.М. Гайдук, І.В. Васильєва − К.: КНУТД, 2008. – 142 с.
Васильєва І.В. Класифікація конструктивних елементів спеціального одягу, що трансформуються. / І.В.Васильєва, Н.В. Остапенко, М.В. Колосніченко // Вісник КНУТД. – 2008. – №1, т.2. – С.187-190.