Освітнє середовище ВНЗ як компонент професійної компетентності майбутнього дизайнера

Автор(и)

  • A. Berdnyk
  • K. Stetsenco

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.12.12454

Ключові слова:

Професійна компетентність, освітнє середовище, креактивність, дизайнер одягу.

Анотація

В публікації розглядається освітнє середовище внз як один з компонентів професійної компетентності майбутніх дизайнерів. В роботі аналізуються сучасний етап розвитку освіти в Україні, який орієнтується на професійне самовизначення дизайнера, як особистості, і як творця. В рамках дослідження на базі кафедри дизайну Черкаського державного технологічного університету розглянуті умови, що сприяють розвитку креативності студентів – майбутніх дизайнерів одягу та визначені суттєві іміджеві характеристиками закладу для розвитку креативності майбутніх дизайнерів. Розглянуто наступні питання: підготовка фахівця-дизайнера повинна проходити в естетичній атмосфері; розвиток іміджевих характеристик освітнього закладу є критерієм його стабільності і поступального розвитку, що служить підставою довіри батьків і самих студентів до університету; іміджеві характеристики освітнього закладу як системи стимулюють цілісний розвиток його суб'єктів – викладачів і студентів.

Посилання

Дж. Гилфорд. Модель структуры интеллекта [Електронний ресурс] / Дж. Гилфорд – Режим доступу до ресурсу: vikent.ru/enc/1803/.

Євдокимов В.І. Креативність як фактор гуманізації освіти. [Електронний ресурс] / Євдокимов В.І, Луценко В.В – Режим доступу до ресурсу: http://conf.vstu.vinnica.ua/humed/2006/txt/06lvvfgo.pdf.

Лагода О. Организация процесса обучения дизайнеров и их профессиональной подготовки / Лагода О. // Сборник научных докладов и публикаций по материалам ХІІ Международной научной конференции на тему: «Современная наука, бизнес и образование» 27-29 июня 2016 г. – Добрич (Болгария): изд-во ВУМ, 2016. – С. 118–124.

Лагода О.М. До проблем викладання спецдисциплін дизайнерам одягу (на прикладі дисципліни «Історія костюму та дизайну одягу») / О.М. Лагода, К.М. Стеценко // Вісник ХДАДМ. – Харків, ХДАДМ, 2007. – № 9. – С. 46-48.

Лагода О.М. Необхідність формування креативних технологій викладання в дизайн-освіті / О.М. Лагода, К.М. Стеценко // І Міжнародна науково-практична конференція «Синтез дизайну і мистецтва в освітянському просторі» (24-27 листопада 2010 р., м. Луцьк, ЛНТУ) // Вісник ХДАДМ. – Харків: ХДАДМ, 2010. – № 5. – С. 37-43.

Рудницька О.П. Педагогіка: загальна та мистецька: Навчальний посібник / О.П. Рудницька – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005. – 360 с.

Стеценко К.М. Креативна педагогіка як необхідна умова професійної освіти дизайнерів / К.М. Стеценко // Наука і соціальні проблеми суспільства: освіта, культура, духовність. – Х.: ХНПУ, 2008. – Ч.І. – С. 354-356.

Стеценко К.М. Креативні технології викладання гуманітарних дисциплін дизайнерам одягу / К.М. Стеценко // Вісник ЧДТУ, №14, випуск 2. Черкаси, ЧДТУ, 2009.– С.54-61.

Шапран Ю. Особенности построения концептуальной модели формирования профессиональной компетентности учительских кадров / Ю. Шапран // Сборник научных докладов и публикаций по материалам ХІІ Международной научной конференции на тему: «Современная наука, бизнес и образование» 27-29 июня 2016 г. – Добрич (Болгария): изд-во ВУМ, 2016. – 2016. – С. 27–35.

Опубліковано

2017-05-25

Номер

Розділ

Статті