Моделювання навчального процесу при навчанні інженерній графіці

Автор(и)

  • D. Kuchkarova Tashkent institute of irrigation and melioration
  • D. Achilova Tashkent institute of irrigation and melioration

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.11.11883

Ключові слова:

Графічні дисципліни, моделювання навчального процесу, кваліметрична оцінка, позитивні та негативні фактори, взаємозв'язок між факторами.

Анотація

У статті розглядаються питання, пов'язані з виникненням проблемної ситуації при навчанні графічних дисциплін. Різке скорочення академічних годин для графічної дисциплінивиробництва та підвищення вимог до якості освіти обумовлено необхідністю розробки нових способів викладання цієї дисципліни. Одним із можливих підходів до поліпшення ситуації є переосмислення змісту та форм навчання інженерної графіки.Для визначення кваліметричної оцінки студентів використовується метод побудови дерева властивостей. Кваліметрична оцінка студента пропонується на основі внутрішніх чинників. Досліджені позитивні та негативні фактори, що впливають на успішне навчання. Управління навчальним процесом здійснюється шляхом постійного моніторингу знань студентів. Для кожної академічної групи розраховується інтегральний показник прогресу. Виявлено більшість значущих факторів серед позитивних та негативних.Визначено аналітичні залежностей, що дозволяють керувати навчальним процесом.

Біографія автора

D. Kuchkarova, Tashkent institute of irrigation and melioration

Doctor of technical sciences, Professor

Посилання

Subetto A. I. Noosfernoye obrazovaniye kak mehanizm noosfernoy chelovecheskoy revolyutsii v XXI veke I proriva chelovechestva k kosmonoosfernoy paradigm budushey Istorii. Obshestvo. Sreda Razvitiye. 2012, №2. S.177–181

Azgaldov G. G., Kostin A. V. Innovatsii v netehnicheskoy sfere – neobhodimost’ I vozmojnost’. Nauchnoye, exspertno-analiticheskoye I informatsionnoye obespecheniye natsional’nogo strategicheskogo proektirovaniya, innovatsionnogo I tehnologicheskogo razvitiya Rossii. Tez. Dokl. 5-oy Vseross.nauch-praktich. konf / 28-29 may 2009. (INION RAN). Moskva, 2009

Prohorov Yu. K. Upravleniye kachestvom [Quality control] : uchebnoye posobiye. SPb. : SPbGUITMO, 2007. 144 p.

Kaygorodtseva N. V. Innovatsionnaya metodologiya nachertatel’noy geometrii. Omsk. : OmGTU, 2013, 184 p.

Volkov V. Ya., Yurkov V. Yu., Panchuk K. L., Kaygorodtseva N. V. Kurs nachertatel’noy geometrii na osnove geometricheskogo modelirovaniya. Omsk : SibADI, 2010. 252 p.

Rotkov S. I. Tendentsii razvitiya ingenernoy geometrii i komputernoy grafiki. Materialy Ukraino-Rossiyskoy nauchno-prakticheskoy konferentsii. Ukrain-Russia scientific-practical conferenses proceedings], Har’kov, 2006. S. 46–50

Lupandin V. I. Matematicheskiye metodi v psihologii : Uchebnoye posobiye. Ekaterinburg : Izd-vo Ural. Un-ta, 2009. 252 p.

Garry G. Azgaldov, Alexander V. Kostin. Applied Qualimetry: Its Origins, Errors and Misconceptions. Benchmarking : An International Journal.Vol. 18, Iss. 3, 2011, S. 428–444.

Kuchkarova D. F., Achilova D. A. Metodi statisticheskogo analiza pri obuchenii injenernoy grafike. Pedagogika, Tashkent. 2014 №5, S. 68–71

Sidorenko Ye. V. Metody matematicheskoy obrabotki dannykh v psikhologii. Sankt-Peterburg : Rech’, 2007, 320

Опубліковано

2017-05-25

Номер

Розділ

Статті