Концептуальний вім моделінг в імерсивній віртуальній реальності

Автор(и)

  • O. Kysil Kyiv National University of Construction and Architecture

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.11.11877

Ключові слова:

Концептуальний ВІМ моделінг, віртуальна імерсивна реальність (VR), модель структури архітектурного простору, архітектурна композиція.

Анотація

У статті описано проблема наочності при проектуванні типологічно складних сучасних архітектурних комплексів. Проведен аналіз досліджень закордонних та вітчизняних науковців. Зроблено загальне визначення системи BIM (Вuilding Іnformation Мodel) за допомогоюаналізу її ієрархії та складових. Зроблено огляд провідних інженерних графічних пакетів. Окреслено можливість розвитку цієї структури у площині концептуальної творчості, мета, межі та методологія дослідження. Надано перелік програмного забезпечення, що використовується у дослідженні. Зроблено висновок що до віртуальної реальності – як інструменту наукових досліджень та освіти. Стаття доводить перспективи використання CIM моделі (Concept Information Model), що описана у етапах дослідження, як складової реконструктивного історичного BIM моделінгу. У праці констатовано факт еволюції мислення архітектора.

Біографія автора

O. Kysil, Kyiv National University of Construction and Architecture

Postgraduate

Посилання

Сівко Л. Структура архітектурного простору. Київ : Фенікс, 2012.

Тіц А. А. Основы архитектурной композиции и проектирования. Київ : Вища школа, 1976.

John T. Bell, H. Scott Fogler.The Investigation and Application of Virtual Reality as an Educational Tool. Department of Chemical Engineering, University of Michigan, Ann Arbor. Reprinted from the Proceedings of the American Society for Engineering Education 1995 Annual Conference. Session number 2513. June 1995. Anaheim, CA.

Guide, Instructions and Commentary to the 2013 AIA Digital Practice Documents. The American Institute of Architects, 2013.

Robert Krier. ArchitecturalComposition. EditionAxelMenges, Stuttgart. London, 2010.

Kysil O. Analysis of software gamification for teaching architects in immersive virtual reality. Computational Civil Engineering 2017 International Symposium, 26 may 2017, Iasi, Romania. Faculty of Civil Engineering and Building Services, “Gheorghe Asachi” Technical University. Iasi: symposium volume in “Matei Teiu-Botez” Publishing House, 2017.

Опубліковано

2017-05-25

Номер

Розділ

Статті