Особистісно-орієнтований підхід до викладання дисциплін професійного циклу “Дизайн”

Автор(и)

  • L. Gnatiuk National Aviation University, Kyiv
  • A. Novik National Aviation University, Kyiv

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.11.11874

Ключові слова:

Дизайн освіту, особистісно-орієнтований підхід, творча особистість, навчальний процес.

Анотація

У статті аналізуються аспекти особистісно-орієнтованого підходу до навчання студентів на творчі спеціальності (дизайн) в університетах. Встановлено, що в навчальному процесі необхідно враховувати змінного кількості індивідуальних психологічних характеристик, пов'язаних з креативною орієнтацією студентів. Запропоновані способи відповідної організації навчального процесу в навчальних дисциплінах професійного циклу.

Біографії авторів

L. Gnatiuk, National Aviation University, Kyiv

Ph.D., in arc., Associate Professor

A. Novik, National Aviation University, Kyiv

Assistant

Посилання

Антонович Є. А., Прищенко С. В. Дизайн реклами : методологічні підходи. Духовність особистості. 2012. Вип. 5. С. 36–43.

Бех І. Д. Особистісно-зорієнтоване виховання. К. : ІЗИН, 1998. 203 с.

Боршевський М. Й. Духовні цінності молоді в становленні особистості громадянина. Педагогіка і психологія. 1997. №1

Горбатюк О. В. Особистісно орієнтований підхід до навчання в ВНЗ у сучасних умовах [Електронний ресурс]. URL : http://journals.uran.ua/index.php/2307-4507/article/view/36894 (Дата доступу 01.11.2016). Назва з екрану

Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : Навч. посіб. К. : Академвидав, 2004. 352 c.

Моляко В. О. Психологія творчості – нова парадигма дослідження конструктивної діяльності людини [Електронний ресурс] URL : http://www.library.udpu.org.ua/library_files/ psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/6/visnuk_18.pdf (Дата доступу 24.10.2016). Назва з екрану

Кирсанов В. М. Оценка ценностно-смысловой сферы студентов различных профилей обучения. Вестник СПбГУ. Сер. 12. 2013. № 3. С. 101–106

Кирсанов В. М. Направленность в структуре личностных свойств студентов различных профилей обучения. Вестник РУДН. 2013. № 3. С. 31–36

Костюченкова О. Е. Обучение творческим специальностям и проблемы личности. Вестник ЮУрГУ. 2012. № 19. С.77–82

Подмазін С. І. Особистісно орієнтована освіта: Дис... д-ра філос. наук: 09.00.03. Дніпропетровський нац. ун-т. Д., 2006. 418 с.

Ушинський К. Д. Вибрані педагогічні твори. В 2 т. [Ред. кол.: В. Н. Столєтов (гол.) та ін.]. К. : Рад. школа, 1983. Т.1. 488 с.

Фурса О. О. Основні напрями і чинники становлення дизайн-освіти. Науковий вісник НЛТУ України. 2013. Вип. 23.18. С. 392–398

Опубліковано

2017-05-25

Як цитувати

Gnatiuk, L., & Novik, A. (2017). Особистісно-орієнтований підхід до викладання дисциплін професійного циклу “Дизайн”. Теорія та практика дизайну, (11), 32–41. https://doi.org/10.18372/2415-8151.11.11874

Номер

Розділ

Статті