Формування об`ємно-планувальної структури закладу освіти з проектним методом навчання

Автор(и)

  • A. Novik

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.6.10969

Ключові слова:

Освітній процес, освітнє середовище, метод проектів дизайн, інтер`єрів.

Анотація

Охарактеризовані особливості взаємодії  інтер`єрного середовища і навчально-виховного процесу у школі з проектним методом навчання, виокремлені особливості об`ємно-планувальної структури, функціональної організації, які рекомендується застосовувати в дизайні інтер`єру школи.

Посилання

Gosudarstvennaya natsionalnaya programma «Obrazovanie» (Ukraina XXI veka). Utverzhden postanovleniem Kabineta Ministrov Ukrainyi ot 3.11.1993 #896. K .: 1993.

Afanaseva N.P. - Opyit proektirovaniya i stroitelstva novyih tipov shkol za rubezhom (obzor). M .: TsNTI po grazhdanskomu stroitelstvu i arhitekture, 1974. - 57s.

Dyachok A. M. Printsipyi formirovaniya arhitekturyi shkol s netraditsionnyimi metodami obucheniya. - Kiev: KNUBA, 2000

Polat E.S. Metod proektov: istoriya i teoriya voprosa // Shkolnyie tehnologii. - 2006.-#6.-S.43-47.

Опубліковано

2014-12-17

Номер

Розділ

Статті