Формування дизайну інтер’єрів планетарію за допомогю інтерактивно-навчальних засобів

Автор(и)

  • Liliia Gnatiuk
  • Alisher Davlyatov

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.10.10537

Ключові слова:

ігрова методика, інтерактивність, планетарій, розвиток, прогрес, віртуальна реальність, дизайн інтер’єру, концепція.

Анотація

Досліджено інтерактивні засоби навчання. Розглянуто характерні риси дизайну інтер’єрів планетаріїв та методик ігрового навчання. Досліджено закордонні приклади дизайну планетаріїв та застосування інтерактивних засобів в планетаріях. Досліджено приклади застосування засобів віртуальної реальності в навчально-розважальних закладах. Створено концепцію розвитку дизайну інтер’єрів Київського планетарію.

Посилання

Чан С., Келлі Л. Соціальні медіа і культурно інтерактивний досвід в музеях/ С.Чан, Л. Келлі — Сідней.: Нордік М’юзеолоджі, 2007.—19-29с.

Чарлетон Д. Планетарій Адлера та Астрономічний музей/ Д. Чарлетон — Чікаго.: Нешіонал Парк Сервіс, 2009.—1-10с.

Сіменс Д. Список Обсерваторій світу/ Д. Сіменс — Лондон.: Дорлей Кіндерслей, 2008.—80-91с.

Ніт С. Інсайдер віртуальної реальності: Гайдбук ВР Індустрії/ С. Ніт—Суонсі.: Н.Дім. Ентертейнмент, 2004. —18-26с.

Рідпаф Я. Астрономія/ Я. Рідпаф — Лондон.: Дорлей Кіндерслей, 2006. –138-141с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-25

Номер

Розділ

Статті