Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх фахівців з дизайну
DOI:
https://doi.org/10.18372/2415-8151.8.10470Ключові слова:
Дизайн, професійна освіта, мистецький навчальний заклад, психолого-педагогічні аспекти.Анотація
Фахова підготовка майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах - порівняно новий освітній напрям, що активно розвивається. Професія дизайнера характеризується специфікою, що вирізняє її серед інженерних і суто художніх професій, оскільки вона поєднує в собі матеріальну та творчу діяльність.Посилання
Антонович Є.А. Естетичне виховання молоді засобами народного образотворчого мистецтва. – Івано-Франківськ, 1997.
Аронов В. Петер Беренс – дизайнер // Материалы по истории дизайна: Сборник-хрестоматия. – М., 1969. – С. 66–84.
Бакушинский А. В. Исследования и статьи. – М.: Сов. художник, 1981. – 163 с.
Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. – М.: Педагогика, 1989. – 192 с.
Богоявленская Д.Б. О предмете и методе исследования творческих способностей // Псих. журнал. – 1995. №6. – С. 49.-58.
Борисовский Г. Б. Эстетика и стандарт. – М.: Изд-во стандартов, 1983. – 230 с.
Быков В.Н. Научно-технический прогресс и дизайн. В кн.: Научно-технический прогресс и искусство. М.: Изд-во МГУ, 1971.
Прусак В.Ф. Компетентісний підхід до формування системи екологічної підготовки дизайнера // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. – № 4. – 2011. – С. 24-29.
Оружа Л. В. Розвиток дизайнерської освіти в світі // Л. В. Оружа. - Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи: -К.: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2010. - Вип. 24. - С.168-172
Сидоренко В.Ф. Пути перестройки образования // Техническая эстетика. -1990. -№1. -С.5-7.