Парадигма культури у концептуальних напрямках формування дитячого ігрового середовища

Автор(и)

  • J. Khristuk

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.7.10261

Ключові слова:

Дитина, дитяче ігрове середовище, культура, концепція проектування, соціалізація.

Анотація

У даній статті прослідковано вплив культури на особливості формування дитячого ігрового середовища. Значна увага приділяється підходам до формування ігрового середовища, в основу яких закладено таку функцію культури як формування особистості, ціннісну парадигму культури, вплив споживацької культури. У роботі також виділені підходи до проектування ігрового середовища залежно від духовно-утилітарних зв’язків та вплив на проектні концепції.

Посилання

Arhangelskaya S. E. Arhitektura zdaniy byitovogo obsluzhivaniya / Z.E. Arhangelskaya, S. S. Severina. - Kiev: Budivelnik, 1983.

Kagan M.S. Vvedenie v istoriyu mirovoy kulturyi / M.S. Kagan. - [2-ya kn.] - SPb, 2003.

Kuznetsova I.A. K voprosu ispolzovaniya termina «igra» v dizayne /I.O. Kuznetsova, I. Dzhobolda // Vestnik Harkovskoy gosudarstvennoy akademii dizayna i iskusstv: sb. nauk.prats. - M .: HDADM, 2011. - #7. - S.10-11.

Minyushev F.I. Sotsiologiya kulturyi: Uchebnoe posobie dlya vuzov / F.I. Minyushev - M .: Akademicheskiy proekt, 2004 - s. 34-38.

HYoyzinga i.o. V granitsah igryi i sereznogo v kulture. / I.o. HYoyzinga. - Harlem, 1933.

Shmarov S. A. Igryi uchaschihsya - fenomen kulturyi / S.A.Shmakov. - M .: Novaya shkala, 1994. - 240 s.

Опубліковано

2015-06-10

Номер

Розділ

Статті