Project-management of innovative activity for masters of “fashion design” specialization
DOI:
https://doi.org/10.18372/2415-8151.10.10534Keywords:
Management of the innovative potential of the project activities, the control algorithm of innovation.Abstract
The features of management problems in innovative potential of project activities for magisters were described. The article analyzed the possibility of integrating actions in proces of fashion designers preparation for control their innovative potential. The management algorithm for control of innovation potential activity of masters specialization “fashion design” was offered.
References
Инновационность. Взгляд общества : Инетернет-проект [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.innoprod.ru/ /. – Дата доступа: 10.04.2012. – Загл. с экрана.
Ілляшенко Н. С. Впровадження концепцій інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємств / Н. С. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2010. – № 1. – С. 28–33.
Кузьмин А. М. Креативные и аналитические методы создания инноваций : справочник [Электронный ресурс] / А. М. Кузьмин. – Режим доступа: http://www.inventech.ru/pub/guide/. – Дата доступа: 10.04.2012. – Загл. с экрана.
Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу» [электронный ресурс] – режим доступа : http://km.fem.sumdu.edu.ua/kafedra-marketingu/konferentsіya-marketing-іnnovatsіy-і-іnnovatsії-v-marketingu. – дата доступа 10.10 2013. – заглавие с экрана.
Методы поиска идей и создания инноваций [Электронный ресурс] // Портал «Центр креативных технологий». – Режим доступа: http://www.inventech.ru/pub/methods/. – Дата доступа: 10.04.2012. – Загл. с экрана.
Наука и образование. Инновационное мышление и инновационное поведение в системе подготовки специалистов индустрии моды. Сочинский опыт [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://rustm.net/catalog/article/1702.html. – Дата доступа: 10.04.2012. – Загл. с экрана.
Сумина О. Н. Розвиток ринку технологічних інновацій в Україні у процесі інтернаціоналізації науки і технології / О. Н. Сумина, Ю. Я. Ткачук // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 2. – С. 139–144.
Форум «Открытые инновации» : Глобальная дискуссионная площадка [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.forinnovations.ru/forum/. – Дата доступа: 10.04.2013. – Загл. с экрана.
Хайруллин Р.А. Этапы инновационного процесса // Р.А. Хайруллин. – Фундаментальные исследования. - 2011. - № 12 (часть 4). - C. 809-813.
Моргунов П.П. Модель управления инновационной деятельностью на предприятиях нефтегазового комплекса на примере ОАО «Сургутнефтегаз» // Электронный научный журнал «Нефтегазовое дело». 2006. №1. URL: http://ogbus.ru/authors/Morgunov/Morgunov_1.pdf
Интернет-портал «Новая экономическая ассоциация». Блинов А.О. Диагностика творческого потенциала организаций. [Электронный ресурс] / А. О. Блинов, О.С. Рудакова. – Режим доступа: http://www.econorus.org/index.phtml. – Дата доступа: 10.11.2015. – Загл. с экрана.
Захарченко В. І. Інноваційний менеджмент. Теоря практика в умовах трансформації економики : Навч. посіб. / В. І. Захарченко, Н. М. Корсікова, М. М. Меркулов. – К : «Центр учбової літератури», 202. – 448 с.
Зимогляд Н.С. Модель професійної діяльності дизайнера одягу з проектування швейних виробів / Н. С. Зимогяд // Проблеми інженерно-педагогічної освіти, 2010, № 28/29. – С. 8-16.
Робоча програма практики «Стажування за фахом»для студентів 5 курсу спеціальності 8.02020701 «Дизайн» спеціалізації «Дизайн одягу» на 2015 2016 н.р./ Укладач Гардабхадзе І.А. – К : КНУКіМ, 2015.
Методичні рекомендації до виконання магістерської кваліфікаційної роботи спеціальності 8.02020701 «Дизайн» спеціалізації «Дизайн одягу» на 2015 2016 н.р./ Укладач Гардабхадзе І.А. – К : КНУКіМ, 2015.
Гардабхадзе І. А. Комплексна оцінка ефективності процесу проектування одягу на основі багатокомпонентної моделі / І. А. Гардабхадзе // Вісник КНУКІМ. Серія «Мистецтвознавство». – 2009. – Вип. 20. – С. 33–43.
Гардабхадзе І. А. Особливості системного підходу до вирішення актуальних проблем дизайну одягу / І. А. Гардабхадзе // Вісник ХДАДМ. – Х., 2012. – Вип. 15. – С. 7-10.
Гардабхадзе І.А. Підхід до комплексної оцінки інновацій у фешн-дизайні / І.А. Гардабхадзе // Дизайн. Теорія та практика, № 5. – К. : НАУ, 2014. – С. 3 15.
Гардабхадзе І. А. Сучасний одяг: науковий підхід до вирішення проблем дизайну : Навчальний посібник з курсу «Дизайн-проектування» / І. А. Гардабхадзе. – К. : «Издательский дом Виниченко», 2013. – 275 с.
Гардабхадзе І. А. Сучасні тенденції у дизайні одягу та їх відображення в освітньому процесі / І. А. Гардабхадзе, Т. Ф. Кротова // Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство». – К., 2010. – Вип. 23. – С. 39–46.
Козубцов И.Н. О проблеме согласования второго и третьего образовательно-квалификационных уровней системы высшего образования : обсуждение проблемы за круглым столом [єлектронный ресурс] / И.Н. Козубцов, О.О. Герасименко, В.В.Куцаев // Междисциплинарные исследования в науке и образовании № 2K, 2013. – Режим доступа: www.es.rae.ru/mino/162-1294. – дата обращения: 02.08.2013.
Гардабхадзе І. А. Удосконалювання міждисциплінарних зв'язків програми підготовки дизайнерів одягу на основі компонентно-модульної моделі / І. А. Гардабхадзе, С.М. Березненко // Вісник Східноукраїнського університету імені Володимира Даля, № 9 частина 2. – Луганськ : Східноукраїнський університет імені Володимира Даля, 2013. – С 220-226.
Гардабхадзе І.А. Науково-дослідна робота студентів за спеціалізацією «Дизайн одягу» у вищій школі / І.А. Гардабхадзе, К. О. Кисельова // «Вісник» КНУТД № 2, 2011. – С. 215-220. (6 ст.)
Гардабхадзе І.А. Удосконалення методики керівництва науково-дослідницькою діяльністю магістрів спеціалізації «дизайн одягу» в умовах євроінтеграції / І.А. Гардабхадзе // «Вісник» КНУКіМ №24, 2011. – С. 52-65 (14 ст.).
Гардабхадзе І.А. Аналіз методів стимулювання творчих ідей при проектуванні перспективних колекцій / І.А. Гардабхадзе // Питання культурології. Вип. 28, 2012. – С 175-188.