ЗАСТОСУВАННЯ СОЦМЕРЕЖ У ПІДГОТОВЦІ ТРЕНЕРА З ФІТНЕСУ

Автор(и)

  • Олена Школа Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради https://orcid.org/0000-0003-3013-0423
  • Олександр Александров Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20327

Ключові слова:

соціальні мережі, фітнес, тренер

Анотація

Стаття розглядає роль соціальних мереж у підготовці фітнес-тренерів, аналізує їх вплив на професійний розвиток, взаємодію з клієнтами та створення особистого бренду. Визначено основні переваги використання соцмереж, зокрема доступ до навчальних ресурсів, можливість онлайн-навчання, а також розширення клієнтської аудиторії. Окремо виділено ризики, такі як поширення дезінформації, травми від неправильних рекомендацій та емоційне вигорання тренерів через постійну онлайн-активність. Виявлено, що результати дослідження підкреслюють важливість обережного і відповідального підходу до використання соціальних мереж у професійній діяльності фітнес-тренерів, а також необхідність балансування між онлайн-активністю і особистим благополуччям. Соціальні мережі мають значний потенціал для розвитку кар'єри фітнес-тренера, але їх використання вимагає постійного вдосконалення, щоб мінімізувати ризики та забезпечити найкращі результати як для тренера, так і для його клієнтів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Школа , О., & Александров , О. (2025). ЗАСТОСУВАННЯ СОЦМЕРЕЖ У ПІДГОТОВЦІ ТРЕНЕРА З ФІТНЕСУ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 674–680. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20327

Номер

Розділ

Статті