ТЕХНОЛОГІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ірина Скакальська Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка https://orcid.org/0000-0001-8705-7971

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20317

Ключові слова:

громадянська освіта, проблемне навчання, вирішення проблемних ситуацій, критичне мислення, педагогічна технологія

Анотація

У статті досліджено особливості проблемного навчання як освітньої технології, визначено її ключові характеристики та потенціал у ході вивчення громадянської освіти здобувачами. З’ясовано сутність поняття технології проблемного навчання, яка розглядається як спосіб організації освітнього процесу, що ґрунтується на створенні проблемних ситуацій. Підкреслено, що основна мета проблемного навчання – це сформувати у здобувачів освіти навички критичного мислення, дослідницької активності та самостійно навчатися впродовж життя. Наведено практичні приклади застосування технології проблемного навчання на уроках і позакласних заходах з громадянської освіти, особливо це актуально під час російсько-української війни. Результатом дослідження є пропозиція ‒ технологію проблемного навчання розглянуто як педагогічну методику.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Скакальська, І. (2025). ТЕХНОЛОГІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 607–615. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20317

Номер

Розділ

Статті