КОУЧИНГ ЯК ВЗАЄМОДІЯ З КЛІЄНТАМИ В СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ ТА КОНСУЛЬТУВАННІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20312Ключові слова:
соціальна робота, консультування, клієнт, фахівець, підтримка, коучинг, інновації, соціальна сфераАнотація
Досліджено роль коучингу як фахової компетентності у формуванні та розвитку студентів закладу вищої освіти спеціальності «соціальна робота». Виявлено сутність поняття «коучинг» та особливості «професійної компетентності бакалавра». Визначено умови успішної взаємодії у формуванні самоосвіти в соціальній роботі. У статті проаналізовано взаємодію застосування коучингу в соціальній роботі.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.