КОУЧИНГ ЯК ВЗАЄМОДІЯ З КЛІЄНТАМИ В СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ ТА КОНСУЛЬТУВАННІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20312

Ключові слова:

соціальна робота, консультування, клієнт, фахівець, підтримка, коучинг, інновації, соціальна сфера

Анотація

Досліджено роль коучингу як фахової компетентності у формуванні та розвитку студентів закладу вищої освіти спеціальності «соціальна робота». Виявлено сутність поняття «коучинг» та особливості «професійної компетентності бакалавра». Визначено умови успішної взаємодії у формуванні самоосвіти в соціальній роботі. У статті проаналізовано взаємодію застосування коучингу в соціальній роботі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Санжаровець , В., Петренко , Т., & Новікова , Н. (2025). КОУЧИНГ ЯК ВЗАЄМОДІЯ З КЛІЄНТАМИ В СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ ТА КОНСУЛЬТУВАННІ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 560–570. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20312

Номер

Розділ

Статті