ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНОГО ДОСТУПУ ДО ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20309

Ключові слова:

державна політика, цифрові навички, інклюзивність, освіта, інноваційні технології

Анотація

У статті досліджено виклики та можливості впровадження інноваційних технологій у систему освіти України в умовах війни. Використання інформаційно-комунікаційних технологій розглядається як важливий інструмент для створення інклюзивного освітнього середовища, що враховує потреби усіх здобувачів. Одним із ключових аспектів є розвиток цифрових навичок педагогів і здобувачів для забезпечення рівного доступу до освітніх ресурсів. Підкреслено важливість створення стратегій для розвитку цифрової інфраструктури, підвищення кваліфікації педагогів і доступу до електронних ресурсів. Крім того, розглянуто питання підтримки інклюзивної освіти та адаптації навчальних матеріалів для здобувачів з особливими потребами. Дослідження містить пропозиції щодо формування партнерства між освітніми закладами та технологічними компаніями для покращення якості навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Рябець , К. (2025). ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНОГО ДОСТУПУ ДО ОСВІТИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 541–546. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20309

Номер

Розділ

Статті