МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20306Ключові слова:
міжпредметні зв’язки, нова українська школа, профілізація, STEM-освіта, компетентнісний підхідАнотація
В статті розглядаються питання, пов’язані з використанням міжпредметних зв’язків між математикою та фізикою при вивченні цих дисциплін в старшій школі та на молодших курсах фахових коледжів. Аналізується роль міжпредметних зв’язків у формуванні математичних та практичних компетентностей. Обговорюються питання, пов’язані зі значенням зв’язків між математикою та фізикою як навчальними дисциплінами в контексті реформи старшої школи, профілізації навчання та STEM-освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.