ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ВИКОНАВСЬКОЇ ЕМОТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ФОРТЕПІАНО

Автор(и)

  • Олена Новська Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» https://orcid.org/0000-0002-1396-4381
  • Ланьюе Чжен Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» https://orcid.org/0009-0005-3646-9884

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20297

Ключові слова:

емоційність, емотивність, айбутні викладачі фортепіано, педагогічні умови, комунікація, рефлексія

Анотація

У статті представлена сутність художньо-виконавської емотивності майбутніх викладачів фортепіано. Автор обґрунтовує структурні компоненти досліджуваного феномену і на основі їх визначає педагогічні умови формування художньо-виконавської емотивності майбутніх викладачів фортепіано, визначає підходи до їхньої реалізації в процесі фахової підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва. Увага зосереджується на розвитку емоційної чутливості та уяви, формуванні інтерпретаційного мислення, розвиток комунікативної виразності та рефлексивній культурі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Новська , О., & Чжен , Л. (2025). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ВИКОНАВСЬКОЇ ЕМОТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ФОРТЕПІАНО . Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 445–451. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20297

Номер

Розділ

Статті