ВЕЛНЕС ЯК ПОМІЧНИК У ЕФЕКТИВНОМУ НАВЧАННІ УЧНІВСЬКОЇ ТА СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

Автор(и)

  • Ольга Макотченко Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської міської ради https://orcid.org/0009-0000-4230-2945

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20296

Ключові слова:

велнес, фітнес, рекреація, когнітивні здібності, освітній процес

Анотація

Заняття фізичною культурою і спортом, активний відпочинок, спортивна рекреація – все це має вплив не тільки на фізичний та емоційний стан людини, але й являється великим помічником у навчанні. У статті розглядається вплив фізичної активності та розумового навантаження на когнітивні та розумові функції організму молоді. Проведений аналіз та результати  наукових досліджень  стверджують, що саме фізична культура і спорт, зокрема фітнес, допомагають мозку людини краще засвоювати необхідну інформацію. Розглядаються механізми, завдяки яким фізичні вправи сприяють покращенню навчання; позитивні зміни, що відбуваються під час тренування в головному мозку. Також представлені практичні рекомендації щодо  інтегрування активних фізичних вправ в освітній процес. Уважне ставлення до ефективного освітнього процесу молоді виявляє, як саме допомогти їм під час навчання в закладі освіти використати всі їхні розумові ресурси.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Макотченко , О. (2025). ВЕЛНЕС ЯК ПОМІЧНИК У ЕФЕКТИВНОМУ НАВЧАННІ УЧНІВСЬКОЇ ТА СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 438–444. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20296

Номер

Розділ

Статті