ВПЛИВ ВОЄННОГО ПЕРІОДУ УКРАЇНИ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ольга Лучанінова Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. Сухомлинського https://orcid.org/0009-0005-2205-547X

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20295

Ключові слова:

вища освіта, війна, воєнний період, особистість здобувача вищої освіти, виховний процес, психологічна підтримка

Анотація

У статті у контексті  наукового теми  відділу  наукового інформаційно-аналітичного забезпечення освіти Державної науково-педагогічної бібліотеки України  імені В. Сухомлинського  «Інформаційно-аналітичний супровід психологічної науки у воєнний та повоєнний періоди України» розглянуто психолого-педагогічні засади виховного процесу в ЗВО у воєнний період України, вплив воєнного періоду на розвиток особистості здобувача вищої освіти. Зазначено, що здобувач вищої освіти трансформується під впливом не тільки війни, цифрових технологій, а й через відсутність багатьох «мирних» речей. Подано типи ландшафтів особистісних трансформацій та пояснюються відносно діяльності студентів; наголошено,  що без організації психологічної підтримки студентів неможливо в реаліях сьогодення здійснювати виховний процес.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Лучанінова , О. (2025). ВПЛИВ ВОЄННОГО ПЕРІОДУ УКРАЇНИ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 427–437. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20295

Номер

Розділ

Статті