ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У СУСПІЛЬСТВІ ТА ОСВІТІ: ОЦИФРУВАННЯ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ДАНИХ В ІСТОРИЧНІЙ ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20283Ключові слова:
цифрові технології, оцифрування, збереження даних, освіта, суспільство, збереження даних в історичній галузіАнотація
У статті розглянуто цифрові технології в суспільстві та сучасній освіті, проблеми оцифрування та зберігання даних в історичній галузі. Здійснено огляд наукової літератури з даної проблеми, досліджено та проаналізовано можливі варіанти та різновиди оцифрування й збереження історичних даних: документів, фото, листів, мемуарів, тощо. Відзначено, що в умовах розвитку суспільства та реформації освіти цифрові технології стають важливим інструментом збереження історичних даних через їх оцифрування. Обґрунтовано потребу подальших досліджень даної проблеми та практичної необхідності оцифрування та збереження історичних даних в суспільстві та освіті, безпосередньо в історичній галузі.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.