ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У СУСПІЛЬСТВІ ТА ОСВІТІ: ОЦИФРУВАННЯ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ДАНИХ В ІСТОРИЧНІЙ ГАЛУЗІ

Автор(и)

  • Надія Миколаївна Гук Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
  • Катерина Анатоліївна Дмитренко Маяківський ліцей Маяківської сільської ради Одеського району Одеської області

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20283

Ключові слова:

цифрові технології, оцифрування, збереження даних, освіта, суспільство, збереження даних в історичній галузі

Анотація

У статті розглянуто цифрові технології в суспільстві та сучасній освіті, проблеми оцифрування та зберігання даних в історичній галузі. Здійснено огляд наукової літератури з даної проблеми, досліджено та проаналізовано можливі варіанти та різновиди оцифрування й збереження історичних даних: документів, фото, листів, мемуарів, тощо. Відзначено, що в умовах розвитку суспільства та реформації освіти цифрові технології стають важливим інструментом збереження історичних даних через їх оцифрування. Обґрунтовано потребу подальших досліджень даної проблеми та практичної необхідності оцифрування та збереження історичних даних в суспільстві та освіті, безпосередньо в історичній галузі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Гук , Н. М., & Дмитренко , К. А. (2025). ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У СУСПІЛЬСТВІ ТА ОСВІТІ: ОЦИФРУВАННЯ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ДАНИХ В ІСТОРИЧНІЙ ГАЛУЗІ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 316–327. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20283

Номер

Розділ

Статті