СИМУЛЯТОРИ У ФІЗИЦІ ТА МАТЕМАТИЦІ

Автор(и)

  • Галина Брославська Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради https://orcid.org/0000-0002-9839-4604

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20272

Ключові слова:

здобувачі освіти, симулятори, освітній процес

Анотація

У статті здійснено аналіз практик використання педагогами  на заняттях із фізики та математики симуляторів із метою підвищення якості вивчення та розуміння здобувачами освіти навчального матеріалу, зацікавленості у проведенні власних експериментів та досліджень; проаналізовано наявні у педагогіці різні точки зору описання симуляторів як інструментів формування в учасників освітнього процесу знань та вмінь.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Брославська , Г. (2025). СИМУЛЯТОРИ У ФІЗИЦІ ТА МАТЕМАТИЦІ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 241–248. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20272

Номер

Розділ

Статті