РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МУЗИЧНО-ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ У ПОЗАШКІЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18768

Ключові слова:

музична обдарованість, позашкільна діяльність, соціально-музична компетентність, соціальна компетентність вихованців закладу початкової музичної освіти

Анотація

У статті обґрунтовано важливість розвитку соціальної компетентності музично-обдарованих учнів  у закладах початкової музичної освіти. Визначено, що  сучасному суспільству потрібні творчі молоді люди, здатні до сприйняття нових світоглядних орієнтирів, примноження наукових і культурних здобутків сучасності на основі розвиненого критичного мислення і високого рівня сформованості ціннісного ставлення до життя. Компетентнісний підхід до виховання музично-обдарованої особистості у позашкільній освіті дозволяє розвивати соціальні компетентності дитини, в основі яких є формування соціально-музичної компетентності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-02

Як цитувати

Хлєбік , С. (2024). РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МУЗИЧНО-ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ У ПОЗАШКІЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 507–513. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18768

Номер

Розділ

Статті