ЛЮДСЬКИЙ ФАКТОР У ПЕДАГОГІЧНІЙ СТРАТЕГІЇ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТА-ВОКАЛІСТА

Автор(и)

  • Ангеліна Трушевська Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І.К Карпенка-Карого https://orcid.org/0000-0002-5208-589X

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18765

Ключові слова:

студент-вокаліст, педагогічна стратегія, психологічна травма, стресове середовище, людський фактор

Анотація

Заклади  вищої музичної освіти України дають студентові певні фахові навички, проте не дають гарантію успіху в обраній спеціальності. У статті ми розглянемо цю проблему на прикладі студентів академічного співу. Великий обсяг природного потенціалу студента забирає стресове середовище, в якому він знаходиться. В такому середовищі він зазнає постійних хвилювань на заняттях в класі. Так формуються нейронні зв’язки у головному мозку і студент переносить це хвилювання потім на сцену. Відтак становлення студента-вокаліста як повноцінного артиста починається лише з початком професійної кар’єри безпосередньо в театрі, де настає повне переосмислення себе як виконавця. Таке переосмислення відбувається переважно після закінчення ЗВО, що вказує на певні прогалини у системі освіти. Базуючись на власному досвіді навчання в магістратурі за спеціальностями «Оперний спів» та «Музична режисура», мною було виявлено деякі прогалини у педагогічному підході в роботі зі студентом.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-02

Як цитувати

Трушевська , А. (2024). ЛЮДСЬКИЙ ФАКТОР У ПЕДАГОГІЧНІЙ СТРАТЕГІЇ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТА-ВОКАЛІСТА. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 479–491. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18765

Номер

Розділ

Статті