ЛЮДСЬКИЙ ФАКТОР У ПЕДАГОГІЧНІЙ СТРАТЕГІЇ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТА-ВОКАЛІСТА
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18765Ключові слова:
студент-вокаліст, педагогічна стратегія, психологічна травма, стресове середовище, людський факторАнотація
Заклади вищої музичної освіти України дають студентові певні фахові навички, проте не дають гарантію успіху в обраній спеціальності. У статті ми розглянемо цю проблему на прикладі студентів академічного співу. Великий обсяг природного потенціалу студента забирає стресове середовище, в якому він знаходиться. В такому середовищі він зазнає постійних хвилювань на заняттях в класі. Так формуються нейронні зв’язки у головному мозку і студент переносить це хвилювання потім на сцену. Відтак становлення студента-вокаліста як повноцінного артиста починається лише з початком професійної кар’єри безпосередньо в театрі, де настає повне переосмислення себе як виконавця. Таке переосмислення відбувається переважно після закінчення ЗВО, що вказує на певні прогалини у системі освіти. Базуючись на власному досвіді навчання в магістратурі за спеціальностями «Оперний спів» та «Музична режисура», мною було виявлено деякі прогалини у педагогічному підході в роботі зі студентом.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.