СУЧАСНИЙ ДОСВІД ТА ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛАХ КАНАДИ

Автор(и)

  • Віктор Ілліч Сіткар Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0000-0003-0465-2973
  • Степан Вікторович Сіткар Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0000-0003-4599-454X

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18761

Ключові слова:

освіта, Канада, взаємодія, батьки, школа, досвід, проблеми

Анотація

У статті розглянуто сучасний досвід та особливості освітньої система Канади в контексті взаємодії батьків та школи. Наголошується, що на відміну від України, батьки не обирають школу, клас або вчителя для дитини, але багато волонтерять. Батьки по школі не ходять, під класом не стоять, не слухають, з іншими учнями «розборок» не проводять. Щоб волонтерити, всі батьки повинні пройти поліцейську перевірку і принести в школу відповідний сертифікат. Для тих, хто переїхав до Канади потрібно прожити тут один рік, пройти поліцейську перевірку, а потім вже можна волонтерити. В Канаді школа для учня, – це місце, що вчить їх бути готовими давати собі раду у дорослому житті. Результати PISA-2022 підтверджують, що в Канаді міцна дисципліна та порядок у взаємостосунках батьків і закладів освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-02

Як цитувати

Сіткар , В. І., & Сіткар , С. В. (2024). СУЧАСНИЙ ДОСВІД ТА ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛАХ КАНАДИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 441–450. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18761

Номер

Розділ

Статті