ПРО АСИНХРОННУ ФОРМУ ЗАНЯТЬ З МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • Петро Попов Відокремлений структурний підрозділ «Фаховий коледж інженерії, управління та землевпорядкування Національного авіаційного університету» https://orcid.org/0000-0002-7352-0707

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18754

Ключові слова:

дистанційна освіта, асинхронна форма навчання, самостійна робота студентів

Анотація

В статті розглядаються питання, що пов’язані з деякими аспектами асинхронного вивчення математичних дисциплін у закладах фахової передвищої освіти. Проводиться порівняння ефективності синхронних занять з асинхронними. Аналізуються переваги та недоліки асинхронної форми навчання. Виділяються випадки, коли асинхронні заняття є більш доречними. Наводяться рекомендації стосовно конкретних тем з різних математичних дисциплін, які можна вивчати асинхронно.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-02

Як цитувати

Попов , П. (2024). ПРО АСИНХРОННУ ФОРМУ ЗАНЯТЬ З МАТЕМАТИКИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 388–393. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18754

Номер

Розділ

Статті