СASE-STUDY ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ГАЛУЗІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18742Ключові слова:
метод case-study, професійна компетентність, методика навчання математичної освітньої галузіАнотація
У статті розглянуто актуальність та доцільність використання методу case-study у формуванні професійної компетентності майбутніх педагогів початкової освіти в галузі навчання математики; окреслено можливості його впровадження в освітній процес підготовки фахових молодших бакалаврів; запропоновано приклади педагогічних кейсів під час вивчення дисципліни «Методика навчання математичної освітньої галузі».
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.