СASE-STUDY ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ГАЛУЗІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • Мирослава Миронівна Долинюк КЗ ЛОР «Бродівський фаховий педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича» https://orcid.org/0009-0007-3936-8303
  • Тетяна Миколаївна Шупер Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія https://orcid.org/0009-0009-4987-1476

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18742

Ключові слова:

метод case-study, професійна компетентність, методика навчання математичної освітньої галузі

Анотація

У статті розглянуто актуальність та доцільність використання методу case-study у формуванні професійної компетентності майбутніх педагогів початкової освіти в галузі навчання математики; окреслено можливості його впровадження в освітній процес підготовки фахових молодших бакалаврів; запропоновано приклади педагогічних кейсів під час вивчення дисципліни «Методика навчання математичної освітньої галузі».

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-02

Як цитувати

Долинюк , М. М., & Шупер , Т. М. (2024). СASE-STUDY ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ГАЛУЗІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ . Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 271–280. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18742

Номер

Розділ

Статті