ВИКОРИСТАННЯ ЖЕСТОВОЇ МОВИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У 5-10 КЛАСАХ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ

Автор(и)

  • Віта Назаренко КЗО «Криворізька спеціальна школа «Сузір’я» Дніпропетровської обласної ради

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17731

Ключові слова:

трудове навчання, українська жестова мова, кальковане жестове мовлення, дактилологія, учні глухі, учні зі зниженим слухом, спеціальний заклад

Анотація

Висвітлено питання доцільності використання жестової мови під час викладання нового матеріалу на уроках трудового навчання у спеціальній школі для дітей з порушеннями слуху. Висвітлено практичний досвід роботи на посаді вчителя трудового навчання у спеціальній школі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-25

Як цитувати

Назаренко , В. (2023). ВИКОРИСТАННЯ ЖЕСТОВОЇ МОВИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У 5-10 КЛАСАХ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 475–480. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17731

Номер

Розділ

Статті