МОНІТОРИНГ ПОТРЕБ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ НАДАВАТИ ПСИХОСОЦІАЛЬНУ ПІДТРИМКУ УЧНЯМ В УМОВАХ ВІЙНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17714

Ключові слова:

психосоціальна підтримка, вчителі, безпечне освітнє середовище, моніторинг

Анотація

У статті представлено результати моніторингу потреб серед викладачів обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти щодо  отримання знань для надання психосоціальної підтримки вчителям і учням початкових класів під час війни. Звернута увага на важливість здійснення моніторингу під час освітнього процесу, що дозволяє впливати на якість навчальної програми та процесу викладання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-25

Як цитувати

Іванюк , І. (2023). МОНІТОРИНГ ПОТРЕБ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ НАДАВАТИ ПСИХОСОЦІАЛЬНУ ПІДТРИМКУ УЧНЯМ В УМОВАХ ВІЙНИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 343–348. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17714

Номер

Розділ

Статті