ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ Й ПРОВЕДЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ УЧНІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17707Ключові слова:
дистанційне навчання, змішана форма, тяжкі порушення мовлення, учні, корекційно-розвиткові заняття, спеціальний закладАнотація
В умовах воєнного стану особливо актуальними стають вимоги до здійснення дистанційних корекційно-розвиткових занять для учнів з тяжкими порушеннями мовлення. Представлено досвід роботи вчителя-логопеда з урахуванням набутого досвіду.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-07-25
Як цитувати
Есько , Ю. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ Й ПРОВЕДЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ УЧНІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 279–286. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17707
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.