ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ Й ПРОВЕДЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ УЧНІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

Автор(и)

  • Юлія Есько КЗО «Криворізька спеціальна школа «Сузір’я» ДОР»

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17707

Ключові слова:

дистанційне навчання, змішана форма, тяжкі порушення мовлення, учні, корекційно-розвиткові заняття, спеціальний заклад

Анотація

В умовах воєнного стану особливо актуальними стають вимоги до здійснення дистанційних корекційно-розвиткових занять для учнів з тяжкими порушеннями мовлення. Представлено досвід роботи вчителя-логопеда з урахуванням набутого досвіду.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-25

Як цитувати

Есько , Ю. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ Й ПРОВЕДЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ УЧНІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 279–286. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17707

Номер

Розділ

Статті