РЕАЛІЗАЦІЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ОНЛАЙН НАВЧАННІ З ВИКОРИСТАННЯМ LMS MOODLE

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16694

Ключові слова:

е-навчання, гейміфікація, Moodle, мотивація

Анотація

В роботі обговорюються елементи гейміфікації, що використовуються для підвищення рівня задоволеності студентів під час онлайн навчання. В якості зразкової системи наводиться MOODLE, оскільки вона найчастіше використовується в закладах освіти. По-перше, обговорюються засади встановлення бажаної поведінки, друге - створення динамічної системи для учнів та викладачів з метою отримання швидкого відгуку і підвищення мотивації таким чином. Викладені додатки, що використовуються для гейміфікації середовища разом з запропонованими факторами аналізу їх впливу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Бут, В. А., & Горожанкіна , А. А. (2022). РЕАЛІЗАЦІЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ОНЛАЙН НАВЧАННІ З ВИКОРИСТАННЯМ LMS MOODLE. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 230–235. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16694

Номер

Розділ

Статті