РЕАЛІЗАЦІЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ОНЛАЙН НАВЧАННІ З ВИКОРИСТАННЯМ LMS MOODLE
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16694Ключові слова:
е-навчання, гейміфікація, Moodle, мотиваціяАнотація
В роботі обговорюються елементи гейміфікації, що використовуються для підвищення рівня задоволеності студентів під час онлайн навчання. В якості зразкової системи наводиться MOODLE, оскільки вона найчастіше використовується в закладах освіти. По-перше, обговорюються засади встановлення бажаної поведінки, друге - створення динамічної системи для учнів та викладачів з метою отримання швидкого відгуку і підвищення мотивації таким чином. Викладені додатки, що використовуються для гейміфікації середовища разом з запропонованими факторами аналізу їх впливу.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.