ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Олександра Шикиринська Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського https://orcid.org/0000-0001-8010-1458
  • Майя Ярмошкіна Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16683

Ключові слова:

елементарні математичні уявлення, психолого-педагогічний аспект, старший дошкільний вік, розвиток, формування

Анотація

У статті досліджено психолого-педагогічний аспект процесу формування елементарних математичних уявлень. Розкрито особливості їх розвитку у старшому дошкільному віці.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Шикиринська , О., & Ярмошкіна , М. (2022). ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 885–888. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16683

Номер

Розділ

Статті