ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16683Ключові слова:
елементарні математичні уявлення, психолого-педагогічний аспект, старший дошкільний вік, розвиток, формуванняАнотація
У статті досліджено психолого-педагогічний аспект процесу формування елементарних математичних уявлень. Розкрито особливості їх розвитку у старшому дошкільному віці.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-26
Як цитувати
Шикиринська , О., & Ярмошкіна , М. (2022). ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 885–888. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16683
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.