РЕЙТИНГ ЯК СУЧАСНА ТЕХНОЛОГІЯ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Олександр Юрійович Ямковий Фаховий коледж інформаційних технологій та землевпорядкування НАУ https://orcid.org/0000-0001-6919-3515
  • Тетяна Андріївна Ямкова Фаховий коледж інформаційних технологій та землевпорядкування НАУ

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15883

Ключові слова:

кредитно-модульне навчання, рейтинг, рейтинговий контроль

Анотація

У статті здійснено порівняльний аналіз модульно-рейтингової системи оцінювання навчальних досягнень студентів та традиційної системи, що використовується нині в закладах фахової передвищої освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Ямковий, О. Ю., & Ямкова, Т. А. (2021). РЕЙТИНГ ЯК СУЧАСНА ТЕХНОЛОГІЯ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 259–262. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15883

Номер

Розділ

Статті