РЕЙТИНГ ЯК СУЧАСНА ТЕХНОЛОГІЯ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15883Ключові слова:
кредитно-модульне навчання, рейтинг, рейтинговий контрольАнотація
У статті здійснено порівняльний аналіз модульно-рейтингової системи оцінювання навчальних досягнень студентів та традиційної системи, що використовується нині в закладах фахової передвищої освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-09-02
Як цитувати
Ямковий, О. Ю., & Ямкова, Т. А. (2021). РЕЙТИНГ ЯК СУЧАСНА ТЕХНОЛОГІЯ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 259–262. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15883
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.