ПРАКТИКУМ ІЗ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ: ЯК СТВОРЮВАТИ ІНТЕРАКТИВНІ РЕЖИМИ ПРЕЗЕНТАЦІЙ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15872

Ключові слова:

закон теорії візуальної аргументації, креолізовані навчальні тексти, інтерактивний режим презентацій

Анотація

Розкрито практичні аспекти удосконалення педагогічної майстерності у створенні інтерактивних режимів презентацій навчальних курсів. Досліджено закон теорії візуальної аргументації та особливості представлення навчальної інформації в креолізованих текстах завдяки застосуванню цифрових інструментів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Скрипник, М. І. ., Кравчинська, Т. С. ., & Волинець, Н. П. . (2021). ПРАКТИКУМ ІЗ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ: ЯК СТВОРЮВАТИ ІНТЕРАКТИВНІ РЕЖИМИ ПРЕЗЕНТАЦІЙ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 223–227. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15872

Номер

Розділ

Статті