ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ ДО НАВЧАННЯ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Майя Разметівна Верголяс Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0002-3617-0947
  • Олександр Олександрович Верголяс Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0002-9780-1298
  • Михайло Михайлович Михайлюк ПЗВО Міжнародний європейський університет
  • Дар’я Володимирівна Коваленко Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0002-6138-3549

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15830

Ключові слова:

професійна освіта, професійна підготовка, іноземні студенти, процеси соціальної адаптації, суспільні дисципліни

Анотація

Кожен іноземний студент, який вступає до вищого навчального закладу України, є представником певної країни з особливою, притаманною лише цій країні, ментальністю, психологічними процесами, своєрідним сприйняттям оточуючого середовища й нового соціально-культурного кола. Все це необхідно враховувати для успішного керування навчально-виховним процесом серед англомовних студентів. Прибуваючи на навчання безпосередньо на першому курсі медичного університету, крім фундаментальних дисциплін (медична біологія, медична хімія, фізика, анатомія людини та ін.), вони протягом наступних 3 років вивчають українську та російську мови як засіб адаптації і виживання у новому мовному і соціокультурному середовищі, а в подальшому – участі в практичних заняттях на базі клініки, у тому числі спілкування з хворими. Оптимальним вибором на сьогодні залишається англійська мова Слід зазначити і те, що значна кількість студентів з країн Південно-Східної Азії, деяких штатів Індії, Африки погано володіють англійською мовою. Найбільш значущим фактором, до якого необхідно адаптуватись іноземним студентам, є навчальний процес, оскільки саме навчання є головною метою прибуття іноземців до українських вищих навчальних закладів. Іноземний громадянин, який приїжджає навчатися у вищому Навчальному закладі іншої країни, – це сформована особистість, якій потрібно адаптуватися до нових, незвичних традицій, норм поведінки, мови, культури. На наш погляд, говорячи про навчання іноземних студентів, доцільно розглядати саме процеси соціальної адаптації до нового середовища, адже першочерговою метою іноземних громадян є здобуття вищої освіти. Засвоєння місцевої культури, норм поведінки, особливостей спілкування на регіональному рівня є достатнім для забезпечення повноцінного життя іноземних студентів в Україні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Верголяс, М. Р., Верголяс, О. О., Михайлюк, М. М., & Коваленко, Д. В. (2021). ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ ДО НАВЧАННЯ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 82–84. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.15830

Номер

Розділ

Статті