ТЕХНОЛОГІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20317Ключові слова:
громадянська освіта, проблемне навчання, вирішення проблемних ситуацій, критичне мислення, педагогічна технологіяАнотація
У статті досліджено особливості проблемного навчання як освітньої технології, визначено її ключові характеристики та потенціал у ході вивчення громадянської освіти здобувачами. З’ясовано сутність поняття технології проблемного навчання, яка розглядається як спосіб організації освітнього процесу, що ґрунтується на створенні проблемних ситуацій. Підкреслено, що основна мета проблемного навчання – це сформувати у здобувачів освіти навички критичного мислення, дослідницької активності та самостійно навчатися впродовж життя. Наведено практичні приклади застосування технології проблемного навчання на уроках і позакласних заходах з громадянської освіти, особливо це актуально під час російсько-української війни. Результатом дослідження є пропозиція ‒ технологію проблемного навчання розглянуто як педагогічну методику.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.