ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ВИКОНАВСЬКОЇ ЕМОТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ФОРТЕПІАНО
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20297Ключові слова:
емоційність, емотивність, айбутні викладачі фортепіано, педагогічні умови, комунікація, рефлексіяАнотація
У статті представлена сутність художньо-виконавської емотивності майбутніх викладачів фортепіано. Автор обґрунтовує структурні компоненти досліджуваного феномену і на основі їх визначає педагогічні умови формування художньо-виконавської емотивності майбутніх викладачів фортепіано, визначає підходи до їхньої реалізації в процесі фахової підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва. Увага зосереджується на розвитку емоційної чутливості та уяви, формуванні інтерпретаційного мислення, розвиток комунікативної виразності та рефлексивній культурі.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.