ВЕЛНЕС ЯК ПОМІЧНИК У ЕФЕКТИВНОМУ НАВЧАННІ УЧНІВСЬКОЇ ТА СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20296Ключові слова:
велнес, фітнес, рекреація, когнітивні здібності, освітній процесАнотація
Заняття фізичною культурою і спортом, активний відпочинок, спортивна рекреація – все це має вплив не тільки на фізичний та емоційний стан людини, але й являється великим помічником у навчанні. У статті розглядається вплив фізичної активності та розумового навантаження на когнітивні та розумові функції організму молоді. Проведений аналіз та результати наукових досліджень стверджують, що саме фізична культура і спорт, зокрема фітнес, допомагають мозку людини краще засвоювати необхідну інформацію. Розглядаються механізми, завдяки яким фізичні вправи сприяють покращенню навчання; позитивні зміни, що відбуваються під час тренування в головному мозку. Також представлені практичні рекомендації щодо інтегрування активних фізичних вправ в освітній процес. Уважне ставлення до ефективного освітнього процесу молоді виявляє, як саме допомогти їм під час навчання в закладі освіти використати всі їхні розумові ресурси.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.